בחירות 2022: המערכת הפוליטית החלה את הכנותיה לקראת הבחירות לכנסת שעתידות להתקיים ב-1/11. הערב (ראשון) התפרסם סקר מנדטים ראשון בערוץ 11, לאחר כניסתו של יאיר לפיד לכיסא ראש הממשלה. הסקר בחן את מצבה של מפלגת ימינה לאחר הודעתו של רה"מ לשעבר, נפתלי בנט, וכן את הצטרפתו של הרמטכ"ל לשעבר, גדי אייזנקוט, לסיעת יש עתיד, וחיבור משותף של כחול לבן ותקווה חדשה. 

מהסקר עולה כי מפלגת הליכוד, בראשות יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, עדיין המפלגה הגדולה ביותר, כאשר היא מקבלת 34 מנדטים. מיד אחריה, מפלגת יש עתיד, בראשות רה"מ יאיר לפיד, אשר מקבלת בסקר הנוכחי 21 מנדטים. המפלגה השלישית בגדולה, היא הציונות הדתית, בראשות חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', אשר זוכה בסקר הנוכחי 10 מנדטים. לאחר מכן, מפלגת כחול לבן וש"ס, אשר מקבלות כל אחת שמונה מנדטים.

עוד עולה מהסקר, כי יהדות התורה, בראשות ח"כ משה גפני, זוכה לשבעה מנדטים, הרשימה המשותפת לשישה מנדטים ומפלגת העבודה לחמישה מנדטים. ישראל ביתנו, בראשות שר האוצר, אביגדור ליברמן, זוכה בסקר הנוכחי לחמישה מנדטים, וסיעת ימינה המחודשת, ללא נפתלי בנט, עוברת את אחוז החסימה וזוכה לארבעה מנדטים. שאר מפלגות הקואליציה הנוכחית, מרצ, תקווה חדשה ורע"מ, מקבלות ארבעה מנדטים כל אחת. 

על פי חלוקה למפת הגושים, גוש נתניהו, יחד עם ימינה ואיילת שקד, זוכה ל-63 מנדטים. הקואליציה הנוכחית, ללא הרשימה המשותפת, זוכה ל-51 מנדטים בסך הכל. 

לאחר מכן, בדק הסקר מה תהיה מפת המנדטים, במידה והרמטכ"ל לשעבר, גדי אייזנקוט, יצטרף לרה"מ יאיר לפיד ולסיעת יש עתיד. באפשרות כזו, המפלגה זוכה למנדט אחד נוסף, על חשבון הליכוד ועולה ל-22 מנדטים. בנוסף, באיחוד בין כחול לבן, תקווה חדשה, והצטרפתו של חבר הכנסת מתן כהנא, השלם עולה על סך חלקיו במנדט אחד, כאשר השלושה עולים ל-13 מנדטים. במקרה כזה, ישראל ביתנו נחלשת במנדט, ויורדת לארבעה מנדטים.

עוד בדק הסקר, אילו מהאופציות הבאות היא המועדפת ביותר לאחר הבחירות. ממשלת ימין חרדים בראשות נתניהו זכתה לתמיכה של 26%, ממשלת אחדות בראשות נתניהו זוכה ל-19%, ממשלת אחדות בראשות לפיד זוכה ל-21% וממשלת מרכז שמאל, בראשת לפיד זוכה ל-16%.