דבריו של חבר הכנסת יואב קיש (הליכוד) נגד היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה עוררו סערה בקשת הפוליטית, לאחר שאיים כי ממשלת הליכוד תחליף את היועצת אם תאשר מינוי רמטכ"ל בזמן ממשלת מעבר. הבוקר (שני) ב-103FM הגיב בן כספית לדבריו של קיש במהלך תוכניתו עם ינון מגל ואמר כי "כל המעבר של קיש, כל הסיפור שלו, זה בגלל הפחד המטורף ממשפחת נתניהו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"כשיואב קיש מנדב את עצמו להיות סמרטוט רצפה תורן, ה-D9 של משמרת הבוקר, זה הופך לי את המעיים. האיש, אני לא רוצה לקלל אחר כך תובעים אותך, ההזוי הזה שכח שלא מזמן, בתוך בחירות, רצו למנות מפכ"ל, והיועמ"ש התלבט ואז החליט שצריך מפכ"ל, וגם נציב שב"ס. אבל אז זה היה אצלם", פתח כספית את דבריו. 

עוד הוא הוסיף כי "כל המעבר הזה של קיש, כל הסיפור שלו, העובדה שהוא הפך מחבר כנסת, איש ליכוד, ממלכתי, למוטציה ההזויה שאנחנו רואים עכשיו הכול בגלל הפחד המטורף ממשפחת נתניהו. הבעיה היא שבבית נתניהו כבר הרבה זמן רוצים את אייל זמיר, זו הסיבה שאביגדור ליברמן חיכה שהם ימריאו לטיסה ורק כשהיו באוויר הודיע על מינויו של אביב כוכבי. ליברמן סיפר את זה אצלנו ברדיו".

לטענתו של כספית האיומים השונים על היועצת המשפטית לממשלה נובעים כולם מאותו פחד סביב משפחת נתניהו, אך מי שסובל מכך הוא דווקא המועמד לתפקיד הרמטכ"ל זמיר: "הוא אדם ראוי באותה מידה, הוא לא אשם שהוא מצא חן בעיניי מישהי, זה לא פוסל אותו. ההתמודדות היא שוות כוחות, הוא קצין מאוד ראוי".

לאחר סיום דבריו של כספית, שותפו לתכנית הגיב: "מה עכשיו חיים שכאלה על יואב קיש? הוא אמר משהו שלא מוצא חן בעינייך אז אתה הולך למשהו שהוא אמר על שכונות ירושלים ב-48'. בבית נתניהו, מה? תתייחס לדברים הראשיים".

"אני אגיד לך מה קרה אתמול, יועמ"שית שעכשיו שוקלת למנות רמטכ"ל בתקופת ממשלת מעבר, ראש מערך ההסברה שיאיר לפיד בועט לו בישבן וממנה מישהו שלו בזמן ממשלת מעבר, ליהיא לפיד מקבלת מימון מעמותה עם כספים של המדינה לתרגום והפצה של הספר שלה, נפתלי בנט מקבל אות הוקרה משר הבריאות שלו במפגן שלא מבייש את סאלח שבתי, כשבתקופה שלו מתו 4,500 אנשים מהקורונה. בנט רוצה לעשות שינוי בתנאים שלו כדי שהוא יקבל שנים לשכה, פקידה, לשנות את החוק כדי שהוא יקבל את הקומבינות. מתברר שחיללו שבת בשבת האחרונה בשביל הנאום של לפיד. על מה אתה מדבר עכשיו?", סיכם מגל.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm