חושש מפגיעה בקמפיין? על פי דיווח הערב (שני) ב"חדשות 12", אצל יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו קיים חשש רב מפני פגיעה של חלק מהח"כים בליכוד בקמפיין הבחירות, שנמצא בתחילתו. זאת לאחר האמירות הקשות שנשמעו בימים האחרונים מצד חלק מהח"כים כנגד היועמ"שית בנושא מינוי הרמטכ"ל.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

על פי הדיווח, כבכל מערכת בחירות נתניהו מתכנן להציג קמפיין ממלכתי עד כמה שניתן, והפעם זו אף תהיה ליבת האסטרטגיה של הליכוד. יו"ר האופוזיציה ינסה לפנות לימין הממלכתי, וקיים בסביבתו חשש כי אמירות כמו זו של ח"כ יואב קיש, עלולות להקשות עליו ללכת בכיוון זה.

בנוסף, בדיווח אף נאמר כי "נתניהו רואה בחברי כנסת מהליכוד שהיו בני טיפוחיו בעבר, ככאלה שהפכו מנכס לנטל". בפגישה שהתקיימה בינו לבין ח"כ דודי אמסלם, לאחר העימות ביניהם במהלך השבוע שעבר, סרב ראש הממשלה לשעבר כי היה תהיה מתועדת. עוד דווח כי "נתניהו מנסה להבליט כרגע נבחרת אחרת של הליכוד, דבר שמייצר לא מעט תסכול אצל אותם הח"כים".

כזכור, קיש תקף אתמול את היועמ"שית, וכתב בטוויטר: "אם היועמ"שית תאשר מינוי רמטכ"ל לממשלת מעבר- המשמעות הישירה תהיה דווקא כלפיה ולמעמדה. רק יועמ"שית 'מטעם' תאפשר זאת ולכן במידה ותפעל כך היא תוחלף מיידית שנחזור לשלטון".

בעימות הפומבי שהתקיים בשבוע שעבר בין נתניהו לאמסלם, נתניהו תקף את האחרון לאחר התבטאותו בנוגע לישיבה בקואליציה עם מפלגת רע"מ. אמסלם בתגובה, תקף את יו"ר האופוזיציה, ואמר כי"נתניהו הוציא הודעה כדי לפגוע בי".