שר האוצר אביגדור ליברמן עקץ הבוקר (שלישי) את שרת התחבורה מרב מיכאלי, על רקע השתתפותה בחתונת נכדתו של חבר הכנסת משה גפני: "מוזר שהיא הולכת לחתונה עם הפרדה בין גברים ונשים". את הדברים אמר השר בראיון לגלי צה"ל.

ליברמן נשאל על יחסיו עם חברתו לקואליציה, יו"ר מפלגת העבודה, וטען כי הם "ביחסים מצוינים. מיכאלי דוגלת בפמיניזם האקטיבי, לכן קצת מוזר שהיא הולכת לחתונה ורוקדת עם הפרדה בין גברים ונשים".

מיכאלי התראיינה לכאן ב' והגיבה לדברים: "הייתי בחתונה, כולם היו שמחות ושמחים, מצווה לשמח כלה בחתונתה. אני לא דוגלת בהפרדה בין גברים לנשים אבל יש הבדל בין הפרדה במרחב הציבורי, שלה אני לא מוכנה, לבין אירוע פרטי של משפחה שזו דרך חייה. ראיתי ששר האוצר תמה על כך, אני אומרת: אכן אנחנו ביחסים מאוד טובים, אבל מבין שנינו מי שהיה שותף לממשלות עם חרדים שאפשרו כפייה חרדית זה אביגדור ליברמן. יש לי יחסים טובים עם הציבור החרדי. אני לא מסכימה לסטנדרט החיים שלהם אבל ברמה האישית אני יכולה לשמוח בשמחתם".

בנוסף, שר האוצר נשאל על המשא ומתן עם הסתדרות המורים: "יש התקדמות יפה ואני חושב שתוך שבועיים יהיה אפשר לסיים את המו"מ. אני מרגיש שיש פריצת דרך  - אנחנו מתואמים ואני חושב שאפשר להגיע לזה. אני בקשר עם כל הגורמים".