ארבעה חודשים לפני הבחירות ורגע אחרי העימות הפומבי עם ראש מפלגתו בנימין נתניהו, חבר הכנסת דודי אמסלם מסביר בריאיון למעריב מה הייתה הבעיה שלו עם הביקורת של נתניהו כלפי אמירתו על רע"מ, מדוע הוא לא מתחרט על מה שאמר לנשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, סוגר חשבון עם השמאל ומסביר מדוע לא השתנה פה שום דבר מאז נאום הצ'חצ'חים של דודו טופז: "רוב אנשי השמאל הם גזענים שפלים שמתנשאים וחושבים שיש פה איזו עליונות של גזע לבן, לכן הם מקטלגים את הימין המזרחי כאנשים נחותים. הם באמת מאמינים שהם אליטה שצריכה לשלוט ופשוטי העם צריכים לעבוד בשדות ובשווקים, בטח לא בכנסת".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"אני מעריך ואוהב את נתניהו, אני אוחז ממנו כאחד המנהיגים היהודיים הכי חשובים שהיו פה במאה האחרונה, אבל זה לא הופך אותנו לקרטונים", אומר אמסלם על העימות בינו לבין ראש האופוזיציה. "ההתבטאות שלו מולי, בניסוח שלה, לא התאימה לי. אם הוא מעביר עליי ביקורת, אהלן וסהלן. אבל הרגשתי שהניסוח לא מתאים".

דודי אמסלם בראיון למוסף (צילום: רמי זרנגר)
דודי אמסלם בראיון למוסף (צילום: רמי זרנגר)

"בניגוד לאנשי השמאל הבולשביקים, הכוחניים, הבריונים, ולמפלגות שהראש קובע וכולם עושים מה שהוא אומר וסתם מקבלים משכורת, אצלנו בליכוד הסיעה קובעת. אני יכול להגיד לנתניהו, אני מעריך אותך אבל מבקש להביא סוגיה להצבעה, ואם הרוב יחליט, זו עמדת הליכוד".

לפני כמה חודשים התעמת אמסלם עם נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות לאחר שזעם לאחר שעתירה שלו נדתחתה בטענה שאין לו זכות עמידה. לדבריו זה נבע ממניעים גזעניים. "התכנסת עם חיות וכל החבר'ה והחלטתם שאמסלם דוד לא נכנס למוסד הזה לא משנה מה יקרה", תקף במליאת הכנסת את השופטת יעל וילנר. את הנשיאה חיות האשים שהיא בגילופין.

אמסלם, כאמור, לא מתחרט על הביקורת התקיפה: "להעביר ביקורת על שופט זה בסדר גמור. לא אמרתי שהיא לא חוקית אלא שהיא הזויה. אני יכול להגיד, או שהיא בגילופין או שהיא טיפשה. טיפש זה דבר קבוע, אז העדפתי לשמור על כבודה ואמרתי שהיא בגילופין. גילופין זה מצב לא קבוע. מחר היא תקום והכל יהיה בסדר".

אמסלם גם לא חוסך את שבטו מהשמאל בישראל ומאשים אות בגזענות. "מי שמדבר בצורה מכוערת זה השמאל. אין שבוע שהם לא קוראים לנו חארות, סמרטוטים. כלבלבים. הסגנון שלהם יותר אלים ונחות משלי. מיקי לוי קרא לנו אפסים, מיכל שיר קראה לנו סמרטוטי רצפה. יאיר לפיד קרה לנו צאצאי יגאל עמיר. יאיר גולן קרא לנו תתי-אדם. הם אוחזים מעצמם גזע עליון. חלקם בכלל לא מבינים מה אנחנו עושים בכנסת. אנחנו צריכים להיות בשוק. פועלים שחורים. רוב אנשי השמאל, לא כולם, הם אלימים וצבועים שאומרים עלינו שאנחנו מתבטאים לא יפה, אבל הם מתבטאים הכי מכוער".

"אם נתניהו יחבור מחר לשמאל, כמו שקרה לסער ולבנט, הוא יהפוך ליקיר האומה. יסגרו לו את התיקים, יאתרגו אותו. אבל הוא לא הנושא. הנושא זה אנחנו, החיילים מאחוריו, 3 מיליון מצביעים שסוקניק וקוטלר קוראים להם בורים ואוכלי עשב. הם הבעיה של השמאל. לא נתניהו".

"הגזענים נמאסו עליי", הוא אומר, "ליאיר לפיד יש בקושי 12 שנות לימוד והוא ראש ממשלה, אבל אני זוכר את הבדיחות שעשו על דוד לוי רק בגלל שהוא לא ידע אנגלית. אני בז למי שמדבר ככה, אני מצפצף על כל אלו שכותבים עלינו בהתנשאות, כי אני יודע שהם לא הגונים ולא ישרי דרך ונקיי דעת. אני טוען, הכלבים נובחים והשיירה עוברת, והתפקיד שלנו הוא לבצע שינוי ולא לשמוע את נערות המקהלה של השמאל שנובחות כל היום. זו הססמה של אמסלם דוד: אתם תמשיכו לנבוח ואנחנו נמשיך לעשות".

הריאיון המלא - מחר במעריב סופהשבוע