עדותה של הדס קליין בתיקי האלפים של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו לא עברה בהתעלמות מצידם של ינון מגל ובן כספית ב-103FM הבוקר (שלישי). השניים, כדרכם, שוחחו על ענייני היום וביניהם גם תחילת עדותה של עוזרתו של איש העסקים ארנון מילצ'ן. במהלך השיחה אמר בן לינון כי "אתה יודע שהיא הגיעה היום תחת אבטחה כבדה? אתה יודע למה זה? כי יש לנו עסק עם משפחת פשע".

השניים דנו על נתניהו כמובן, כאשר בן טען: "בכל מערכות הבחירות האחרונות שהיו בשנתיים האחרונות, מתברר שיש יותר אנשים שלא מוכנים לגעת במקל של ארבע מטר בשרה, יאיר ובנימין נתניהו, למה? כי זה המנהיג היחיד שהיה פה, שהוא חשוב לעצמו יותר מהמדינה". מגל השיב לו: "אין לכם כלום, חוץ מזה שהמנהיג של הגוש האמוני ילך הביתה". 

לאחר מכן, השיחה בין השניים התלהטה, עד לשלב בו כספית לא יכל יותר להקשיב למגל והטיח בו: "אתה לא מסוגל לראות את עצמך? זה פשוט לא ייאמן, התכונה המחרידה הזאת שהבן אדם לא מסוגל לחשוב על אף אחד, חוץ מעל עצמו. אתה ביבי קטן, רק בלי הכישרונות". ינון השיב: "תפסיק עם המחמאות".

בנוסף, השניים דנו באיומים של חברי הכנסת מטעם הליכוד, אשר אמרו כי יחליפו את היועצת המשפטית לממשלה במידה ויחזרו לשלטון. על כך אמר מגל: "אתם קצת מתבלבלים, אנחנו גם נחליף את ראש הממשלה אחרי שנזכה בבחירות - להגיד שנחליף את היועמ"שית זאת לא הסתה. מותר להחליף פקידים. זאת לא תורה מסיני שיועמ"שית שמונתה על ידי גדעון סער, תישאר בתפקידה. באה ממשלה ומותר להחליף. זו לא הסתה, זה שלטון. מותר גם להחליף פקידים, איך הגעת לזה שמדובר בהסתה?".

כספית סיכם: "אשמח אם תראה לי ממשלות שנכנסו לתפקיד ומיד החליפו יועמ"ש. אין חיה כזו, יש כללים. הייתה הרגעה מפורשת של נתניהו אתמול בכל הערוצים ש'אנחנו לא נעשה את כל מה שקרעי וקיש אמרו'. אתה יודע למה הוא אומר את זה? כי הוא יודע שעדיין לא כולם עדר של אנשים מהופנטים, וגם בימין וגם בליכוד יש עדיין מספיק אנשים ששייכים לליכוד של פעם, אז זה יהיה הקו שלו הממלכתי, ולעומת מדי פעם הוא ישסה את אחד הקוזאקים".