ברקע האישומים ודיוני תיק 1000 שהתקיימו אתמול (שלישי), ולאחר שהעוזרת האישית של המיליארדר ארנון מילצ'ן סיפרה על דוכן העדים על המתנות שהעבירה, לכאורה, לאורך השנים ליו"ר מפלגת הליכוד ורעייתו, גולן יוכפז וענת דבידוב שוחחו עם חברת הכנסת מאי גולן בתכניתם ב-103FM. שני המגישים ניסו בעזרתה לענות על השאלה: לאיזה נתניהו צריך להאמין?

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"צריך להאמין לנתניהו שבעשור האחרון פעל להורדת יוקר המחיה, ראינו את זה בעיניים. זה אותו נתניהו שהמצב כמו שהוא היום מעולם לא היה בכהונתו", הגיבה חברת הכנסת על השאלה. היא טענה כי נתניהו לא הוביל למצב כיום וכי בימים שכיהן כראש ממשלה המצב לא היה כמו שהוא היום. על כך הגיב יוכפז: "12 שנה הייתם בשלטון, זה אתם. מחירי הדלק היו גבוהים יותר".

"לאיזה נתניהו להאמין?", שאל שנית יוכפז, "לזה שעומד ליד משאבת הדלק ומדבר על יוקר המחיה או לטובל סיגרים?". ח"כ גולן ענתה מיד: "תיק 1000 רק נפתח השבוע ואני אומרת לכם באחריות – הוא יקרוס בדיוק כמו 4000". כשהסביר לה יוכפז כי האירוע בו ראש ממשלה, שמדבר על יוקר המחיה טובל את הסיגר בליקר, הינו פסול ולא הגיוני, הכריזה גולן כי היא לא יודעת איזה סיגר נטבל באיזה ליקר, והוסיפה: "אני לא הייתי שם וגם אתם לא, העדויות לא חצובות באבן".

חברת הכנסת מאי גולן (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
חברת הכנסת מאי גולן (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

יוכפז חזר על האירוע: "גם אם אין קייס משפטי יש כאן סיטואציה בה הפנים של ישראל השנייה, נציג הליכוד, השכבות המוחלשות, מי שמדבר על יוקר מחיה טובל סיגר בליקר ואשתו מקבלת שמפניות". גולן השיבה בשאלה: "איך אתה יודע את זה בוודאות? אני לא מאמינה לדברים האלה. אני מההתחלה אמרתי, ולא רק אני, שמדובר בתפירת תיקים".

גולן חזרה: "אני טוענת שמדובר בתפירת תיקים אחת גדולה, וגם התיק הזה. אני מאמינה שכל הדברים שמדוברים גם בתיק הזה יקרסו כמו שקרסו בתיקים הקודמים. אינני נמצאת בביתו של נתניהו, אני יכולה להגיד לכם מהיכרותי האישית עם נתניהו האדם – אני לא מכירה אדם פחות נהנתן מנתניהו. הוא עובד ימים כלילות, מסביב לשעון, לא ראיתי אותו מעולם אוכל ארוחת שחיתות וביליתי איתו דעות. חד משמעית, זה האדם שאני מכירה".

"איפה תסיימי בפריימריז?", שאלה דוידוב. "אני מאוד מקווה שמתפקדי הליכוד ונבחרי הליכוד אהבו את כל האמת", אמרה, "אף אחד לא יכול להגיד עליי שאני פוליטיקלי קורקט, מעולם נתניהו לא תדרך אותי, לא אמר לי למתן, ואני אחת הדוברות הבולטות שאי אפשר להגיד להן מה לומר ואני בטוחה שאף אחד לא שואל את עצמו מה נתניהו מרגיש כלפיו, כולם בליכוד הולכים עם האמת שלהם – זה היופי במפלגה", סיימה גולן.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm