דריכות בליכוד לקראת הבחירות הפנימיות להרכב הרשימה. חרושת השמועות פועלת במלוא המרץ, רשימת המועמדים מתארכת מיום ליום, ולצד הח"כים המכהנים והח"כים לשעבר - עוד ועוד מועמדים חדשים נכנסים למרוץ. בין השמות הבולטים: דני דנון, יו"ר הליכוד העולמי ובעבר שגריר ישראל באו"ם, גלעד שרון, שיתמודד ברשימה הארצית, משה פייגלין, שנחוש לחזור לשורות הליכוד בכנסת הבאה, פרופ' אבי שמחון, שצפוי להתמודד במישור החוף מול מבקר הליכוד שי גלילי, עורך "ישראל היום" לשעבר, בועז ביסמוט, הצפוי להודיע על התמודדותו במחוז תל אביב, וראש קשרי החוץ והדובר לשעבר אלי ורד־חזן, שיתמודד בירושלים.

החידה הגדולה שמעסיקה את חברי הליכוד: אם השר לשעבר ושגריר ישראל באו"ם בהווה גלעד ארדן יחליט להתמודד או שיעדיף להמשיך בשליחותו המדינית, הרחק מהקרבות הפוליטיים. גורמים בליכוד, כולל מקורבי ארדן, לא הצליחו לברר מה יעשה.

קרב צמוד צפוי גם בקרב חברי הליכוד המכהנים. בין השמות המובילים: ישראל כ"ץ, יריב לוין, אלי כהן, יולי אדלשטיין, אמיר אוחנה, יואב גלנט ואבי דיכטר.

כמו כן, מסתמנת גם רשימת ח"כים שלפי הערכות, צפויים לשפר את מעמדם ולהתברג בעשירייה הראשונה: דוד אמסלם, יואב קיש, מיקי זוהר וגלית דיסטל־אטבריאן. יש להדגיש, הכל בגדר הערכות והשערות בלבד.


סוגיה שטרם התבררה היא נושא השריונים, המעורר עניין רב בקרב המתמודדים. לפי הערכות, נתניהו יבקש לאשר לו את השריונים על בסיס ההחלטה שהתקבלה לפני כשנה, בעת המאמצים להרכיב ממשלה, כשנתניהו התאמץ מאוד להרכיב קואליציה או לחלופין למנוע הקמת ממשלה על ידי לפיד. מרכז הליכוד הסמיך את יו"ר התנועה לשריין שלושה מקומות ברשימה לח"כים שיעזרו לליכוד להקים ממשלה או למנוע הקמת ממשלה אחרת. לפי הערכות, אם כך יקרה ונתניהו יקבל לרשותו שניים־שלושה מקומות משוריינים ברשימה, עידית סילמן תהיה אחד מהם בנימוק ש"עזרה לליכוד למנוע את המשך כהונת ממשלת בנט־לפיד".