העדות של הדס קליין במסגרת תיק 1000 במשפט נתניהו ממשיכה לעורר עניין לאחר החקירה הראשית בשבוע שעבר.  עו"ד גיא בוסי, מומחה למשפט מנהלי, התראיין בתוכניתם של אראל סג"ל ויריב אופנהיימר ברדיו 103FM, והעלה סתירות ובעיות, לטענתו, בעדות של העוזרת של ארנון מילצ'ן.  בנוסף, התייחס עו"ד בוסי לתלונה של קליין נגד העיתונאי אלי ציפורי בעקבות פרסום תמונות ביתה בטוויטר. "כנראה שאלי ציפורי יוזמן לחקירה, אבל זאת פשוט חרפה", אמר בראיון. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 


"יש שאלה מה הקו האדום, האם אפשר לשים בטוויטר תמונות של הבית של העד? את הכתובת? את הטלפון שלו?", שאל אופנהיימר. עו"ד בוסי ענה: "ברור שיש קו אדום. אבל בוא ניקח את תוכן הדברים, אמרה הגברת קליין בעדות שלה שהיא מפרנסת עיקרית, שהיא חוששת, שהיא פוחדת, ועוד כל מיני דברים כאלה. מה עשה אותו עיתונאי? שלדעתי זה התפקיד שלו, זה גם מה שאתם עושים, יש אינספור דוגמאות אלה. הוא אמר, 'לא, הנה. יש כאן בית שהוא יקר, בעלה עובד במקום כזה וכזה והיא עובדת במקום כזה וכזה. יש כאן רק הצגה של תיאור עובדתי".

"הציבור צריך להבין, חקירה ראשית זה כמו להבקיע מול שער ריק, אלא מה? שבמקרה הנוכחי, לפני שהקבוצה השנייה עלתה למגרש, יש מספר לא מבוטל של כשלים, סתירות שעולות מהעדות של הגברת קליין", טען עו"ד בוסי והמשיך, "אני אומר את זה ואומר את זה השופט בר-עם. הוא שאל בצדק אם יש תיעוד לרכישות במזומן. שאל, 'האם יש רישום של הקופה הקטנה?' הגברת קליין השיבה שהיא חיפשה ולא מצאה. עכשיו, אני אומר, עסק של מיליארדר, נשמע לך הגיוני שאין תיעודים?'".

אופנהיימר ענה והסביר: "ועוד איך נשמע לי שאין תיעודים, כי אם מריחים שזה פלילי, אז לא רוצים לתעד את זה. והיא אומרת שבשלב מסוים הם כן עשו טבלת אקסל ורצו לדעת בדיוק כמה זה עולה כי הם הבינו שמדובר פה בסכומים גבוהים מאוד, ואי אפשר גם להגיד שהיא אומרת את זה מהרהורי ליבה, מכיוון שאפילו נתניהו אומר 'כן, קיבלתי מתנות. הוא רק טוען, קיבלתי מתנות מחברים'". 

הזוג נתניהו, הדס קליין, ארנון מילצ'ן (צילום: מרק ישראל סלם,פלאש 90)
הזוג נתניהו, הדס קליין, ארנון מילצ'ן (צילום: מרק ישראל סלם,פלאש 90)

"אתה צודק, אז מה אתה אומר לי? אתה אומר, בגלל שהיה מדובר בדבר מה עברייני, אז הצד השני הסתיר את זה. אז מי העבריין כאן? על פניו נדמה שמי שביצע את העבירות זה מי שכביכול קנה במזומן ולא שמר את האסמכתאות", אמר עורך הדין. עוד הוא הוסיף: "אומרת הגברת קליין שהיבואן הביא לה באופן אישי בבגאז' של הרכב שלו את בקבוקי השמפניה הביתה, ובה בעת היא אומרת שכל השמפניות הגיעו ישירות לבית של מילצ'ן בבית ינאי. ועכשיו לחקירה שאתה אמרת, אין מחלוקת שהגברת אמרה בעדות שלה שמילצ'ן ביקש ממנה לעשות בדיקה כדי לבחון את זה, אלא מה? היא אומרת בעדות שלה שהיא מסמסה את הבדיקה, וכאשר שאלו אותה איפה אותו פתק של אותה בדיקה, לא הציגו אותו. אלה הבעיות כאן. אם כל הדברים האלה נכונים, למה אין אסמכתה לדברים האלה?"

עורך הדין בוסי ציין כי "הטיעון שלי הוא לא נגד הגברת קליין, אלא אל מול הפרקליטות. למה אין אסמכתאות לכל הדברים האלה? האם ייתכן שארגזים נכנסים לבגאז' בלי בדיקת שב"כ? היא אמרה שהגישו ארגזים לאוטו, וזה בלתי אפשרי, והיא טוענת שהיא יודעת שמישהו תקתק בדלת עם ארגזי שמפניה ומר נתניהו פתח לו. אני לא מאמין שמר נתניהו פותח את הדלת בבית ראש הממשלה".

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, fm103