התקדמות במגעים לאיחוד בין כחול לבן לתקווה חדשהלאחר שיחות בין הצדדים מסתמן כי אם אכן יושגו הסכמות, בני גנץ יוביל את הרשימה המאוחדת, בעוד שגדעון סער ימוקם במקום השני במפלגה. בשלב זה נראה שחברי הכנסת יועז הנדל וצביקה האוזר לא יקבלו מקום ברשימה. 

לצד זאת, היום (ראשון) נערך כינוס של בכירי תקווה חדשה בו ידונו חברי המפלגה בפרטי הסכם האיחוד המתגבש עם מפלגתו של שר הביטחון גנץ.

עוד לפי ההסכם המתגבש בין הצדדים, במקום השלישי ברשימה תוצג חה"כ פנינה תמנו שטה ואחריה חילי טרופר. המקום החמישי ברשימה יוענק לשרת החינוך ואשת תקווה חדשה, חה"כ יפעת שאשא ביטון, בעוד שחה"כ זאב אלקין ייאלץ להסתפק במקום השביעי בלבד, כאשר מי שיקדים אותו יהיה, ככל הנראה, חה"כ מיכאל ביטון. מקומות 9-8 יישמרו לשני חברי כנסת מכחול לבן, ומקומות 11-10 לשני חברי כנסת מתקווה חדשה. במידה והרמטכ"ל לשעבר, גדי איזנקוט, יסכים לחבור לרשימה, הוא ישובץ שני, לפני סער.

כזכור, סקר "מעריב" שנערך בסוף השבוע האחרון מצא כי מפלגת הליכוד מובילה בראש עם 36 מנדטים, ומיד אחריה יש עתיד עם 23 מנדטים. בתוך כך, כחול לבן צברה בסקר האחרון 9 מנדטים, ותקווה חדשה עמדה על 5 בלבד.