למרות שנפתלי בנט כבר עזב את עמדת ראש הממשלה, הסערה סביב העתקת מעון ראש הממשלה לביתו הפרטי, עקב שיפוצים במעון הרשמי בבלפור, ממשיכה להתקיים. היום (ראשון) השיב משרד המשפטים לפניית "פורום תושבי השכונות והפריפריה בישראל" אשר דרשה פתיחת חקירה בנושא. לטענת משרד המשפטים "לא נמצא כי יש מקום להיענות לפנייה ולקיים חקירה בנושא".

בתשובת משרד המשפטים נכתב כי עקב צורך בשיפוץ משמעותי במעון הרשמי, עוד טרם כניסת בנט לתפקיד רה"מ, הזדקקה המדינה לפתרון זמני אשר יאפשר לרה"מ בנט לקיים את חובותיו כנדרש, כמו גם לקבל את השירותים הדרושים לו לשם מינוי תפקידו.  משכך, נקבע כי המעון הרשמי יועתק זמנית לבית מגוריו הפרטי של נפתלי בנט.

על פי תגובת המשפטים, העמדה המדוברת נקבעה עוד בשנת 2018, עת כיהן ראש הממשלה בנימין נתניהו ובדעת היועץ המשפטי לממשלה דאז אביחי מנדלביט. גם בנושא של נפתלי בנט, חוות דעתה של היועצת המשפטית למשרד ראש הממשלה עורכת הדין שלומית ברנע הועברה לייעוץ וחקיקה טרם הוצאתה, ואף הועברה ללשכת היועץ המשפטי לממשלה דאז.

נציין בנוסף כי העמדה של משרד המשפטים לא נוגעת לנושא ההפגנות באזור ביתו של בנט ברעננה, אלא רק לנושא ההוצאות והשיפוץ שנערך במבנה.