לאחר שנשאר מחוץ לרשימה המאוחדת "כחול לבן התקווה החדשה", קיים הערב (שלישי) יועז הנדל כנס תומכים בשוהם. בכנס שבו השתתף גם שותפו, חבר הכנסת צביקה האוזר, התייחס הנדל לעתידו הפוליטי לקראת הבחירות: "אני עושה הכול כדי שיהיו חיבורים ובקרוב יהיו חדשות גדולות". חבר כנסת נוסף שהגיע לכנס, הוא אביר קארה. על פי דיווחים, קארה לא רק שהשתתף, אלא גם דאג שיגיעו לא מעט מתומכיו, על מנת לעזור למלא את האולם. זאת, לאחר שעל פי סקרי המנדטים האחרונים, סיעת ימינה, בראשות איילת שקד, אינה עוברת את אחוז החסימה. 

בפתח דבריו, אמר ח"כ האוזר: "יש לנו קול, ובית אמיתי. נקים אותו יחד, הוא גדול ועוצמתי ממה שמישהו מדמיין. אני לא הולך לשום מקום, ויהיו לי ולכם עוד שותפים לדרך הזו. אנחנו נהיה הקול החשוב בבחירות האלו, קול שמביע רעיון, ולא אדם. קול שיביא אותנו סוף סוף ליציבות ולחוף מבטחים". חמש מערכות בחירות בשלוש וחצי שנים זה לא נורמאלי ולא מסייע לקידום דבר".

השר יועז הנדל, ח''כ צביקה האוזר וח''כ אביר קארה בכנס תומכים (צילום: ללא)
השר יועז הנדל, ח''כ צביקה האוזר וח''כ אביר קארה בכנס תומכים (צילום: ללא)

שר התקשורת התייחס פעם נוספת לסוגיית מניעתו את הקמת קואליציה יחד עם הרשימה המשותפת, לאחר הבחירות במרץ 2020: "אני גאה שלא אפשרתי להקים ממשלה שתישען על הרשימה המשותפת. התנגדתי ואני מתנגד עד היום כי הרשימה המשותפת פועלת נגד האינטרס של מדינת ישראל. לא התנגדתי כי הם ערבים. להיפך, אני חושב שצריך לשלב ערבים שרוצים להיות חלק ומכירים במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית". 

עוד הוא הוסיף כי "המשותפת היא מפלגה שפוגעת באינטרס הזה ופוגעת בדו קיום. מי שמחרים אותי בשל העמדה הזאת, צודק. אני נגד שותפות איתם. כמו שאמר פעם מישהו: 'מי שרוצה את הרשימה המשותפת שלא יצביע לי'".

הוא התבטא גם בנוגע למאבק שהמפלגות החרדיות מנהלות נגדו, בנוגע למאבקו במונופול בקווים הכשרים: "העסקנים החרדים פועלים בשירות עצמם' מעמיסים עלויות ומגבילים את הציבור. מעלימים עין מאפליית נערות ספרדיות במוסדות האשכנזים. העסקנים האלו הם יריבים של הציבור החרדי, לא אני".

ח''כ אביר קארה בכנס תומכים של השר יועז הנדל (צילום: ללא)
ח''כ אביר קארה בכנס תומכים של השר יועז הנדל (צילום: ללא)

"הגיע אליי אדם בשליחות ליצמן, והבהיר לי שאם אני נוגע בנושא הטלפונים של המגזר החרדי אני מחוק. 'אתה תהיה שרוף פוליטית', הוא אמר לי. נדרשתי להחליט האם אני לוקח סיכון פוליטי או מתעלם כמו קודמיי. החלטתי שאני מחליט למען אזרחי המדינה החרדים' למרות שאני יודע שהם לא האלקטורט שלי", הוסיף השר.

בתגובה, גורמים ביהדות התורה מסרו: "היהירות והזחיחות ממשיכים להיות בעוכריו של יועז הנדל. האיש שהתנהל כמו פיל בחנות חרסינה, בעט, פגע והכפיש את הציבור החרדי ומנהיגיו, מחפש כיום בית פוליטי ולא מוצא. בפטרונות ובעליונות, ניסה מר הנדל ״לחנך״ את החרדים ולשלוט בערכיהם, כביכול הוא מבין טוב יותר מאיתנו מה טוב לילדים שלנו. היום ברור לכולם שהנדל הפך לנטל פוליטי. כל מי שיחבור אליו מנתק קשר עתידי עם הנציגות החרדית".

הנדל פרס גם את יעדיו לממשלה הבאה, במידה שיהיה חלק ממנה: "מאבק על המשילות והביטחון האישי, מלחמה בשבטיות ובאוטונומיות הקיצוניות: "מי שחושב שהנשק הבלתי חוקי יורה רק בתוך הבית וזה לא מעניין, קיבל מספיק צלצולי השכמה. במקום שאין משילות, הֱיֵה מושל".