לקראת ביקורו הראשון בישראל כנשיא ארצות הברית, התייחסו אראל סג"ל והעיתונאית חן ליברמן, בתכניתם ב-103fm, לבנו של הנשיא, האנטר ביידן, ולפרשת הסמים, האלכוהול ונערות הליווי בה היה מעורב.

השניים פתחו בשיחה על הנשיא המבקר בישראל: "זה ביקור מגוחך של אדם שאני מקווה שיזכור את השם שלו, רוב הביקור הוא ישן, מה שיפה שזה מייצר הרבה רעשים וריבים בממשלה. כל הביקור הזה חסר משמעות", אמר סג"ל. ליברמן מיד שאלה: "אתה לועג לאדם בן 79? זו הרמה עכשיו?".

"אני לועג לאדם שמנהיג את העולם החופשי ולחוץ ידיים לאנשים דמיוניים ואני חושב שהוא איש מסוכן, הוא זכה בבחירות באמצעות שקרים של התקשורת האמריקאית", אמר סג"ל והוסיף: "מתפרסם סרטון של בנו שוקל קראק עם זונה לידו". 

האנטר ביידן לצד אביו הנשיא ג'ו ביידן (צילום: רויטרס)
האנטר ביידן לצד אביו הנשיא ג'ו ביידן (צילום: רויטרס)

"קראת את הממו ששם הוא מדבר על העבר שלו עם סמים? איך יצא הסרטון? איך התגלה הסרטון של האנטר מתוך הטלפון?" שאלה ליברמן. סג"ל הסביר כי המחשב הפרטי הושאר אצל טכנאי והחומרים יצאו לפני הבחירות.

"ביידן הוא ברווז צולע בארה"ב עם אחוזי התמיכה הכי נמוכים בהיסטוריה של הנשיאות האמריקאית", אמר. ליברמן מיד העלתה את השאלה: כיצד בנו קשור לעניין? והוא ענה לה: "כי הגנו עליו באמצעות הבן שלו, אם זה היה הבן של טראמפ אז היינו מקבלים את הבן של טראמפ עושה קוק, אבל זה הבן של ביידן".

ליברמן סיכמה: "אז אין לך בעיה לכניסה לטלפונים ולמחשבים של ביידן כל עוד לא קוראים לזה אפי נווה. אביר הזכות לפרטיות".