חבר הכנסת שלמה קרעי (הליכוד) עורר הבוקר (חמישי) סערה במערכת הפוליטית, לאחר שפורסמה תמונה שלו מלשכתו כשבמרכז השולחן נראה פסל קטן בצבע זהב בדמותו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו

שר האוצר, אביגדור ליברמן, היה הראשון להגיב לסוגיה וצייץ בחשבון הטוויטר שלו בתגובה לתמונה: ״לֹא תַעֲשֶׂה לְךָ פֶסֶל וְכָל תְּמוּנָה״ (ספר שמות, פרק כ', פסוק ג'). שלמה קרעי, בתור תלמידו של הרב מאזוז, איפה היית בזמן אותו שיעור?".

חבר הכנסת מהליכוד מיהר להגיב וענה לשר האוצר: "אלוהי כסף ואלוהי זהב לא תעשו לכם". קראת את זה לבת שלך לפני שהעברת אליה מיליונים לחשבון? וחוץ מזה, של נעליך מעל רגליך, עוכר ישראל, לפני שאתה מזכיר על דל שפתיך את שמו של מו"ר הרה"ג מאזוז. בעזרת השם, אחרי הבחירות, לא יישאר ממך זכר פוליטי, חוץ מפסלון קטן ומכוער במשרד של החבר שלי".

חבר כנסת נוסף שהגיב היה יום טוב כלפון שכיהן מטעם ימינה, וצייץ: "הגימטריה של 'קרעי' עם הכולל זה 381. 381 זו גם הגימטריה של 'עובד עבודה זרה'. מ.ש.ל".

אולם, לאחר המהומה צייץ ח"כ קרעי סרטון בו הוא מראה כי מדובר בפסל שהושאל מטעם חברו המתמחה בייצור פסלים של פוליטיקאים ואישי ציבור מהווה ומהעבר, וכתב: "התצלום ב'מטה' שלי אתמול הדליק כאן כמה שמאלנים... לידיעתכם, מדובר במשרד של חבר, שזה התחביב שלו. בסרטון תוכלו למצוא עם נתניהו, גם את בן גוריון, טראמפ, מלכת אנגליה ועוד... תיהנו. מה שלא מוצא חן בעיני השמאלנים שסוגדים לחלול הרזרבי, הופך את זה למשעשע וראוי יותר בעיניי... רק ביבי".

כמו כן, זו אינה הפעם הראשונה בה פסל בדמותו של נתניהו עורר סערה, לאחר שביום הבחירות בשנה שעברה הוצב פסל של ראש הממשלה לשעבר בכיכר רבין כשהוא מחזיק את לוחות הברית כשכתוב עליהם "61", כשהכוונה ל-61 מנדטים. כמו כן, בשנת 2016 הוצב פסל ענק בצבע זהב בדמותו של נתניהו בכיכר רבין גם כן ועורר סערת ענק.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>