בן כספית וינון מגל התווכחו היום (ראשון) בתכניתם ברדיו-103FM בעקבות פרסומו של כספית בטור שלו בעיתון מעריב. בטור כתב כספית כי אנשיו של בנימין נתניהו ניסו לפרסם חדשות "פייק", לפיהן לפיד ניסה לנאום בטקס המכביה במקום הנשיא הרצוג וכשהתברר שזה לא יתאפשר, ניסה לשכנע את האמריקאים להמיר את הטקס בארוחת ערב איתו. "מה הקשר של נתניהו לאירוע הזה? איך הגעת נתניהו?", שאל מגל.

"אתה כתבת פייק, להמציא פייק לפיו לפיד ניסה לנאום בטקס המכביה במקום הרצוג", אמר מגל לכספית על כתבתו. "לא נכון, ינון, הפייק זה, לא לנאום, ברור שהוא לא נאם, הפייק זה שהוא ניסה לגרום לנשיא לא לבוא לטקס המכבייה", ענה כספית. "זה לא מה שכתבת", הגיב מגל. כספית מיד אמר: "אוקי, אני שקרן, אינפנטיל, טיפש, מכוער, נמוך ומוסלמי", ועל כך שאל מגל: "מה הבעיה במוסלמי? זה לא קללה".

"אני רוצה להשמיע לכם קטעים", כספית עבר לדבר על נושא אחר: "יש אחד רז ניזרי, איש מאוד מרשים, הוא היה בדעת מיעוט בתיקי האלפים, והוא היה המועמד של הביביסטים ליועמ"ש, לא נבחר. אחד שהביביסטים מהללים אותו בכל הזדמנות". "איזה ביביסט הילל אותו? מה הקשר לביביסטים שמהללים אותו?", מגל קטע את דברי כספית. "למה אתה עושה את זה?", שאל כספית, ומגל חזר אחריו באותה השאלה.

השיחה על הנושא הפסיקה והשניים התווכחו: "אני מקשיב לפייק שלך בשקט", אמר כספית למגל. "מה פייק במה שאמרתי?", הוא ענה בשאלה. "אני לא מפריע לך, אתה צריך טיפול", טען כספית. על כך ענה לו מגל: "אני בטיפול". "תודיע לה בשמי, היא לא בעלת מקצוע", אמר כספית.

השניים המשיכו בויכוחם וכספית שאל את עמיתו לתכנית האם הוא רוצה שיעזוב. "אתה אומר שקרים אז אני אגיד לך שאתה משקר", ענה מגל. כספית שאל: "מה מסובך לעשות את מה שאני עושה? לשמוע את השקרים". על כך מגל שאל בחזרה: "לא רוצה, איזה שקר אמרתי?", ולו ענה בן בציניות: "אתה לא משקר, רק אני משקר. אתה עוד ברחם. למה אתה עושה את זה כל פעם מחדש?", הוא המשיך: "אין לך גרם של שליטה עצמית, של מודעות עצמית".

"אתה מקשקש שטויות", מגל אמר. כספית והוסיף וציין: "אבל אני ממתין עד הסוף". השניים חזרו לנושא: "איזה ביביסט הילל את ניזרי? יש לך דוגמה אחת?", שאל מגל. כספית סיים בשאלה: "יש כדור ורוד או כחול שיכול לגרום לך לתת לי לדבר עד הסוף?".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm