‏בנימין אברהם גואטה (46), תושב ראשון לציון וחבר מפלגת הליכוד, התראיין היום (ראשון) אצל בן כספית ואריה אלדד בתכניתם ב-103FM לאחר הכרזתו כי יתמודד מול יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו על ראשות המפלגה בפריימריז הקרבים בחודש אוגוסט. בראשית השיחה, אמר גואטה כי "נתניהו הוא יקר ליבי. אני לא מתמודד נגד נתניהו, אלא לכבוד נתניהו, כדי להוכיח שאם הוא נופל חלילה, כל המדינה צריכה ללכת לאבדון".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

עוד טען גואטה כי למרות הפרסומים, הוא 'איננו שליח של אף אחד': "את התשובות האמיתיות חשוב שנקבל מכנסת ישראל. יש כל כך הרבה קונספירציות סביב הכנסת. שמעתי כל מיני האשמות כלפיי. אין פה עניין של לקרוא תיגר על נתניהו, אלא להיפך. אני מבין שהסיטואציה שהוא נמצא בה היום היא בלתי אפשרית. מצד אחד לנהל משפט, והוא נלחם על הבית שלו, ועל שמו הטוב והעשייה לאורך השנים". 

באותו נושא, הוסיף גואטה שמכיוון שנתניהו בא ממקום של שליחות ועשייה, כך לדבריו, הוא 'על הכוונת': "אם אותו אדם ייפול, אני חושב שזה יהיה אות קלון ובכייה לדורות. אנחנו לא מדברים על אשמה או חוסר אשמה. אם מישהו צריך להיות מואשם, הוא יואשם. אני מתמודד לכבוד נתניהו בשביל להוכיח שאם הוא נופל, כל המדינה הולכת לאבדון. אני סך הכל מציע אלטרנטיבה אמיתית לעם ישראל כולו". 

בסיום הראיון, ציין המועמד הטרי ש"נתניהו הוא יקיר לבי, אני לא מתמודד נגדו. אם צריך לעשות צדק בעולם, נתניהו יכול רק להעיר את הדבר הזה - מדובר פה במדינה שנבנתה כטלאי על טלאי".