"שרשרת הצהרת נאמנות": תיעוד מכנס בחירות של מפלגת הליכוד שהופץ אמש (ראשון) עורר ביקורת במערכת הפוליטית, לאחר ששרשרת מוזהבת עם תליון בדמותו של יו"ר המפלגה בנימין נתניהו חולקה בין הנוכחים. בתיעוד נראת היידי מוזס, המתמודדת בפריימריז לכנסת, כשהיא מנסה לענוד את התליון על חבר הכנסת ישראל כ"ץ - שהעביר את השרשרת ליושבת משמאלו. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הבוקר (שני) שוחחה מוזס עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחסה לדברים, בעוד היא עונדת בעצמה את השרשרת. "היא שרשרת שנתניהו נמצא עליה עם הדגל, פשוט מהמם. אם למלכת אנגליה יש מטבע, למה שלנתניהו לא יהיה?". 

כשנשאלה האם לא מדובר בעבודת אלילים, השיבה: "מה פתאום, אנשים מערבבים. ראיתי שכתבת פוליטית כתבה 'לא תעשה לך פסל ותמונה'. על מה היא מדברת בכלל?". 

"כשאנחנו רואים שכל חברי מפלגת העבודה באים ובוחרים במיכאלי שתמשיך להיות היו"ר, זו לא עבודת אלילים? מה ההבדל? כשזה בימין זה עבודת אלילים ובשמאל לא?", תקפה. 

על כך שיש הבדל בין לעמוד מאחורי מנהיג, לבין להחזיק תליון עם תמונה שלו, הגיבה כי "מה הבעיה בזה? למלכת אנגליה יש גם. הוא דמות צ'רצ'ליאנית".

"מגיע לו, אפשר לשים את הדברים בפרופורציות"

בהמשך, עלה לשידור רז פראג', יזם 'שרשרת הנאמנות' ליו"ר הליכוד, והתייחס גם הוא לדברים. כשנשאל כמה הזמנות קיבל השיב: "האמת עדיין לא כזה הרבה, אבל אנשים עטים על זה כמו משהו משוגע מאוד. אנחנו כרגע בערך על המאות פניות".

"המחיר לא עולה, זה מחיר שהוא בסופו של דבר בא לסגור לנו הוצאות, זה לא שעכשיו אנחנו הולכים להיות מיליונרים מזה. לבוא להראות אהבה לראש ממשלה שלנו, כמה אנחנו אוהבים אותו ובאמת רגע להוקיר לו", ציין. 

לטענתו, המחווה לא נעשתה משיקולים פוליטיים, "אני לא קשור לנתניהו או לשום חבר כנסת שקשור לליכוד. אני אוהב אותו, בעיניי הוא מנהיג ענק ועם ישראל חייב לו. ראיתי שרדפו אותו לחינם".

"מגיע לו, אפשר לשים את הדברים בפרופורציות. עבודת אלילים? זה אפילו לא מתקרב לשם. אהבה נטו, באמת להוקיר לו אחרי כל כך הרבה שנים שמנסים לרדוף אותו ולחינם", הוסיף.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM