יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב היום (שני) לסערה בעקבות תליון זהב בדמותו שתועד בכנס של מפלגת הליכוד. "לא צריך שום תליון או שום הצהרת נאמנות, הנאמנות שאנחנו צריכים זו נאמנות לערכים ולעקרונות שלנו", הבהיר נתניהו. 

יו"ר הליכוד פירט: "שמירה על ארץ ישראל וביטחון ישראל, המאבק באיראן, כלכלה חופשית, הורדת מחירים, יוקר מחייה - אלו הדברים האמיתים, ומעל להכל נאמנות לדגל שירד ואנחנו נרים אותו מחדש". בסיום הסרטון התלוצץ נתניהו: "דרך אגב מתי הפריימריז ביש עתיד וישראל ביתנו? סתם, לא יהיה".

כאמור, תיעוד מכנס בחירות של מפלגת הליכוד שהופץ אמש עורר ביקורת במערכת הפוליטית, לאחר ששרשרת מוזהבת עם תליון בדמותו של יו"ר המפלגה חולקה בין הנוכחים. בתיעוד נראת היידי מוזס, המתמודדת בפריימריז לכנסת, כשהיא מנסה לענוד את התליון על חבר הכנסת ישראל כ"ץ - שהעביר את השרשרת ליושבת משמאלו. 

מוקדם יותר, ישראל כ"ץ הגיב לדברים: "אתמול בכנס בגבעת זאב ניסתה מישהי לענוד לצווארי שרשרת. אני לעולם לא עונד שרשראות, לכן כפי שרואים בסרטון - סילקתי אותה מיד בלי לדעת כלל מה זו השרשרת", צייץ חבר הכנסת כ"ץ, "לא הייתי מתייחס לקוריוז כזה, אלמלא צייצו בתקשורת: 'ישראל כ״ץ ענד שרשרת עם דיוקן של ביבי'. ככה נראה עיוות מגמתי".