בדרך לבחירות: מרכז הבית היהודי התכנס הערב (שני) בישוב נחלים, וקיבל את הצעתה של יו"ר המפלגה, חגית משה, לבחור ביוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל, לעמוד בראשות רשימת הבית היהודי בבחירות לכנסת ה-25. משה שמכהנת גם כסגנית ראש עיריית ירושלים, תמשיך בתפקידה כיו"ר המפלגה. כמו כן, נבחרו גם נציגי מרכז המפלגה בנשיאות ובמרכז המפלגה.

בבית היהודי שואפים לאחד כוחות עם רשימה נוספת, כאשר שרת הפנים, איילת שקד, מעוניינת להגיע להסכמות עמם. במפלגה מעדיפים לאחד כוחות עם הציונות הדתית, אך בשל התעכבותו של בצלאל סמוטריץ' לקבל החלטה בנושא, בבית היהודי מעוניינים תחילה באיחוד עם ח"כ איתמר בן גביר, בתקווה כי בהמשך גם הציונות הדתית תצטרף אליו.

ההצבעה במרכז הבית היהודי. באדיבות יעל צור

היו"ר הנבחר נשא דברים לאחר בחירתו: "מערכת הבחירות הנוכחית היא גורלית לדרכה של תנועה שמייצגת מאות אלפים בישראל, זה להיות או לחדול. אנחנו אנשי עשייה - אין עשייה בלי כוח פוליטי ואנו מאמינים שהציבור הדתי לאומי במאות אלפיו, יתן לנו את הכח הזה על מנת להגשים את הבסיס הערכי המשותף של תורת ישראל, ארץ ישראל, עם ישראל".

חגית משה, יו"ר המפלגה, נשאה גם היא דברים, ואמרה כי "מהיום לכולנו יש בית לחזור אליו, הבית היהודי מיסודו של המפד"ל, חוזרת לקדמת הבמה ואין ראוי ומוערך להצעיד אותה מיוסי ברודני, שיעמוד בראש הרשימה שלנו לכנסת. בקרוב מאוד נעמיד מאחורי יוסי רשימה ערכית, ציונית וישראלית, שתחזיר את רוח המפד"ל ההיסטורית אל לב ההנהגה הישראלית".

עוד היא הוסיפה כי ״אנו נצא יחד עם יוסי לכיבוש מחדש של הלבבות של הציבור הדתי לאומי מחספין ועד אילת, ונחדיר את האמונה שחייבים לשמור על הבית, זה הזמן לכולם לחזור הביתה לבית היהודי״.

ברודני מכהן בראשות עיריית גבעת שמואל ב-14 השנים האחרונות, משנת 2008. עוד לפני כן היה מנכ"ל של חברת בנייה גדולה. ברודני הוא משפטן ובעל תואר שני, וממשיך לשרת כקצין במילואים בדרגת רב סרן.