פעיל הליכוד, רמי בן יהודה, שעלה לכותרות לאחר שהתעמת אשתו של חה"כ זאב אלקין ואביו של חה"כ אביר קארה, שוחח הבוקר (שלישי) עם בן כספית וינון מגל, וביקש להגיב על הכתבה שפורסמה עליו בחדשות 12, ובה תיעוד שלו עם בכירי הליכוד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"כותשים אותי בתקשורת, והתקשורת היא שמאלנית", טען בן יהודה בפתח דבריו. "חלק מהדברים אני יכול להסביר, אבל לקחו קטע של תאי גזים ואת זה אני חייב לתקן. דיברנו בשטח לגבי פעילות של חמאס ליד הבית של אורבך, ושאלתי 'לאן אתם רוצים להוביל אותנו?'. לקחו רק את הקטע של תאי הגזים". בהמשך, אמר לבן: "אתה סופר שמאלני". 

לדברי בן יהודה, "שיתוף הפעולה עם האחים המוסלמים הוא בגדר בגידה, גם בבוחרים. אני יכול גם להתנצל על דברים. אני ליכודניק 32 שנה, מה שחורה לי זה כל העניין שעשו לבנימין נתניהו". 

כספית בתגובה, השיב: "אתה משתמש בשפת הביבים המטונפת הזו, אקוניס וקרעי מתנערים ממך, אתה מייצג את הליכוד או לא מייצג את הליכוד? למה אתה צריך לטנף את הפה שלך 24/7? לדעתי אתה מקלל גם כשאתה ישן. לצערי נחשפתי לשעות על שעות של קללות, לפעמים גם ילדים שומעים את זה. אם היית שומע מה חברי הליכוד אומרים עליך מאחורי הגב, היית מתפחלץ".

ינון התייחס גם הוא לדברים, ואמר: "זה לא עובר הדיבור הזה, הוא מאוד אלים וגס. בסוף לוקחים אותך כמייצג הליכוד, אתה פוגע בתנועה". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm