אראל סג"ל וחן ליברמן פתחו הבוקר (רביעי) את תוכניתם ב-103FM בדיון על הנושאים האקטואליים ועל המונולוג של סג"ל אמש בערוץ 14. סג"ל הסביר כי התייחס לעימותים האידיאולוגיים בין הזרמים השונים של עיתונאי הימין על רקע התמיכה או ההתנגדות לנתניהו וקרא להרגיע את הרוחות. לאחר המונולוג, שפך על עצמו לבן - כהומאז' לקטע המפורסם בסרט "הלהקה" בו אלי גורנשטיין קורא לחבריו להפסיק להתעסק בסכסוכים פנימיים.

לדבריו, "קראתי להרגיע את העימותים. אני חי את זה בתוך המשפחה שלי, אני חי את זה דרך הבן שלי והתחושה היא מאוד קשה, שהיה שבר פנימי בתוך המחנה. הטיעון שלי מאוד פשוט, אתם תכבדו את הבחירה שלי, היא בחירה לגיטימית, אני אכבד אתכם. אל תחרימו אותי, אני לא אחרים אתכם. אני מקווה שבמערכת הבחירות הזאת, הקטע של בלי ביבי בליכוד - יורד. הפסילה שלו היא פסילה של ההחלטה שלי, אל תפסלו לי את ההחלטה. אמרתי, 'גם לי יש אגו גדול ונפוח שלפעמים מנהל אותי, אבל האירועים הם הרבה יותר גדולים מאיתנו'".

לאחר מכן, ליברמן השיבה: "שפכת על עצמך לבן כדי להראות, 'הנה, אני מוכן לשפוך על עצמי לבן לטובת עתיד המחנה הלאומי, הימני'. אני לא קהל היעד של הסרטון הזה, אני מבינה שאנשים שהם כן קהל היעד מאוד התרגשו. ראיתי את הרגשות שמתפקעים ממך במהלך המונולוג הזה, ורואים שאתה ממש על סף בכי, אני מאמינה שאלה רגשות אמיתיים. אני, אחרי שנה שאני יושבת איתך כל שבוע ושומעת שבנט הוא נוכל, אני חושבת שפתאום השפה האחרת שקוראת לאחדות, נובעת פחות מגעגועים ויותר מהפחד שנתניהו לא ישיג 61 אצבעות והחרדים יצטרפו לגנץ".

סג"ל: "את בעצם אומרת שאני שקרן ואינני אותנטי".

ליברמן: "כן. אני רואה את השינוי הקיצוני בטרמינולוגיה במה שאתה משתמש וברטוריקה שלך. במהלך השנה, כשממשלת השינוי הייתה עוד רלוונטית, הרטוריקה שלך הייתה אגרסיבית ופוגענית. כל שבוע אמרת - 'בנט נוכל, בנט נוכל', פתאום אתה בא ברטוריקה אחרת, עדינה יותר, 'עשיתם טעות, חבריי למחנה הימין'".

סג"ל סיכם: "אני גאה להיות ביביסט, אני לוקח את תואר הגנאי הזה כקישוט, כתכשיט, ואני שם אותו על הראש, את יודעת למה? כי על אבותיי קראו פורשים, בזמן שהבריטים צדו אותם. היישוב המאורגן בראשות בן גוריון קרא לאנשי האצ"ל והלח"י פורשים, האם זה שם גנאי? לא, בעיניי זה אות כבוד ואני מרגיש בתואר ביביסט - אות כבוד. ועדיין, אני קורא לאחיי, מכל הכיוונים, 'אל תחרימו אותי. יש הרבה מקום לשיתופי פעולה כי רב המשותף על המפריד'".