בפתח תכניתם הבוקר ב-103FM התייחסו ינון מגל ובן כספית ליחסי ישראל - רוסיה, יחסי ישראל ולבנון ועל כהונתו של יאיר לפיד כראש ממשלת מעבר. מגל אמר טען כי יש פגיעה ביחסים עם רוסיה, וזה בגלל ראש הממשלה. כספית הגיב: "אני מאוד שמח שאנחנו לא נמצאים במקום שבו התכנסה אתמול פסגת הרשע".

"ביטוי לתחרות על סדר עולמי חדש": בכיר ביטחוני לשעבר מנתח את הפסגה בטהרן

באו לאיים על חיזבאללה? גנץ ולפיד שכחו את המסר הכי חשוב | האזינו

מגל פתח את דבריו בהתייחסות ישראל, בראשות יאיר לפיד, לרוסיה: "יש פגיעה ביחסים, הרוסים לא נותנים ליהודים לעלות לארץ, הפסיקו את העבודה של הסוכנות. מה שיפה שכל הפעמים שלפיד דיבר נגד רוסיה אני אמרתי שהוא עושה טעות ופוגע ביחסים, ואתה אמרת לי 'מה פתאום, הכול טוב, הכול נפלא, דבר איתי אם יהיה שינוי'. הנה, יש פגיעה ביחסים".

"לגבי לבנון", הוא המשיך, "הבן אדם הזה הוא פגע מדיני, ככה לא מנהלים מו"מ. אחרי איומים באלימות של נסראללה הוא מתחנן להסכם עם הלבנונים, אתה מבין? זה פגע מדיני. על איזו קואליציה לאומית יש לו? עם מי? הוא פוסל את הקיצוניים, החרדים לא ישבו איתו בחיים, הוא פוסל את נתניהו. יש לו רק עם המשותפת שהוא בעצמו אמר 'בוודאי שאני אשב', אז עכשיו הוא עוד פעם עושה זיגזג?".

כספית הגיב: "לגבי הקואליציה - בוא לא ניכנס לזה. לא רצית להקשיב או שכהרגלך לא הקשבת. מעולם לא אמרתי, מכיוון שאתה מקשיב רק לעצמך ומביט במראה רק על עצמך, מעולם לא אמרתי שאין פגיעה ביחסים עם רוסיה". הוא המשיך: "אני מאוד שמח שאנחנו לא נמצאים במקום שבו התכנסה אתמול פסגת הרשע, שהחרפנו את ההתבטאויות. שגריר רוסיה הכחיש את מה שפורסם בשמו, ולגבי לבנון - כן, צריך להגיע להסדר עם הדבר הזה, האמריקאים מנהלים את זה", אמר והוסיף כי "אגב, ברק רביד כותב לי שכל הסיפור עם הסוכנות זאת חרטה".

פסגת טהרן: נשיא רוסיה פוטין, נשיא טורקיה ארדואן ונשיא איראן ראיסי (רויטרס)

"ברק רביד אומר", קטע מגל את כספית ושאל: "אז למה מודאגים מזה שלא מאפשרים ליהודים לעלות לארץ?" השניים החלו להתווכח: "אני יכול להשלים את דברי בלי שתפריע לי?", שאל כספית. מגל ענה: "נו דיי, אני אגיד מתי שבא לי. לא טוב לך קום ולך". לאחר חילופי כינויי גנאי בין השניים, ענה כספית: "לא עובד אצלך ולא אצל החברים שלך, אין לי כוונה גם לשפוך על עצמי לבן", וחזר אל הנושא המדובר: "הסיפור של הסוכנות הוא חרטה, המדיניות מול רוסיה מצוינת".

מגל ציין: "לפני רגע אמרת שלא אמרת שיש פגיעה ביחסים, עכשיו אתה אומר שהמדיניות מצוינת". כספית ענה לו כי הוא הכניס דברים לדבריו, "כהרגלך, כי את זה אתה אוהב לעשות, אתה וכל המחנה שלך", אמר והוסיף: "אני לא אמרתי שאין פגיעה וגם עכשיו לא".