יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' התראיין הבוקר (חמישי) ברדיו כאן ב', והתייחס לתוצאות הסקרים שמראות שמפלגתו מקבלת יותר מנדטים כשחבר הכנסת איתמר בן גביר עומד בראשה. "אם מה שיגביר את הסיכוי להגיע ל-61 מנדטים זה שאני אוותר את מקומי - אני מוכן גם להתפטר וללכת הביתה", הצהיר. 

גורם פוליטי מעריך: "סמוטריץ' מעכב את המשא ומתן כדי שבליכוד יילחצו"

בדרך לאיחוד במחנה הימין? סמוטריץ' ובן גביר פתחו במו"מ מואץ על ריצה משותפת

לדבריו, המטרה הגדולה היא לפרוץ את מחסום ה-61 של המחנה הלאומי, "ולא לקום בבוקר לממשלה של לפיד והמשותפת". עוד ציין כי "אנחנו רוצים ממשלה יהודית ציונית, לאומית שתהיה טובה למדינת ישראל. יש פה אתגר".

"הממשלה חייבת לתת ביטוי לציבור הדתי-לאומי, אנשים בסוף צריכים לראות רשימה מספיק מגוונת שתייצג את כולם. צריך לחשוב מה קורה עם הפריימריז ולראות איך הוא מסתיים. תנו לנו לעשות את הדברים בשקט", סיכם. 

במקביל לכך, ‏ח"כ ‎איתמר בן גביר אמר בגל"צ: "עוד לפני המו"מ אמרתי שסמוטריץ' צריך להיות במקום הראשון, אני רוצה ליצור אחדות - אבל חשוב ליצור רשימה שמורכבת מכל הציבור. נשים, לא חובשי כיפה, מהצפון והדרום".

כזכור, יו"ר הציונות הדתית סמוטריץ' ויו"ר עוצמה יהודית בן גביר נועדו השבוע על מנת לדון אודות ריצה משותפת בבחירות הקרובות. מטעמם נמסר כי הפגישה התנהלה באווירה טובה, והצדדים סיכמו על מו"מ מואץ על מנת להגיע להסכמות מהירות על ריצה משותפת כבר בימים הקרובים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>