מעט יותר משלושה חודשים לפני הבחירות לכנסת ה-25, חברי הליכוד מקיימים את ההכנות האחרונות לקראת הפריימריז במפלגה שיתייקמו ב-3.8. ח"כ אלי כהן התארח הבוקר (שישי) בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM, והתייחס לכך: "אצלנו זה בחירות, דמוקרטיה, אין שליט אחד. אצלנו השבוע היה עמוס, מכיוון שיש לנו עוד שבועיים בחירות מקדימות".

"נא לדאוג שתגיע גבוה": זו הח"כית בה תומך יאיר נתניהו בפריימריז

5 שריונים לנתניהו: כך צפויה להיראות רשימת הליכוד בבחירות הקרובות

נתניהו בוועדת החקירה לאסון מירון: "לא יכול לקחת אחריות על מה שאני לא יודע" (צילום: לע"מ)

כשנשאל לגבי סקר מעריב מהבוקר, לפיו גוש תומכי נתניהו אינו מגיע ל-61 מנדטים, ענה כהן כי "אנחנו רואים גם בסקר הזה שכל המפלגות בגוש הימין עוברות את אחוז החסימה בצורה משמעותית. המתנדנדות נמצאות בשמאל. כשאתה מסתכל בסקר יש דברים בעיניי הם לא סבירים, כשאתה מסתכל על המפלגות החרדיות שיורדות כל אחת במנדט, ולא נראה לי שמספר החרדים ירד אלא נשאר דומה".

הוא התייחס לעדותו של נתניהו אתמול בוועדת החקירה לאסון מירון: "אני רוצה לומר לך דבר אחד - אני הייתי יחד עם נתניהו כחבר הקבינט בטחוני מדיני, אני אומר לך שמדינת ישראל, יש לה חוב גדול לנתניהו בכל הטיפול הבטחוני במהלך השנים האחרונות".

כהן תמך בגרסתו של יו"ר האופוזיציה, לפיה הוא אינו היה מודע לכל הפרטים בנוגע לאסון, ותקף את התקשורת: "אם אתה שואל אותי האם אני מאמין התשובה היא כן, בהחלט. אתה לא מאמין, אתה לצורך העניין אובססיבי בנושא של נתניהו. תראה אחרי הראיונות שלך במהלך התקופה האחרונה, בלי נתניהו אין לך ראיונות. לא הייתי באף ראיון, האובססיביות הזו נגד הליכוד ונתניהו".

"אני יכול לומר לך שיש וועדת חקירה, היא תעשה, תבדוק, תראה את הנתונים. אני מכיר את נתניהו ואני מכיר את הפעולות שלו בדברים השונים ולכן, האם הוא לא ידע? אני מאמין לו", המשיך לטעון שר המודיעין לשעבר. הוא ניצל את ההזדמנות כדי לתקוף את הממשלה הנוכחית: "אני מסתכל על הנושאים הבוערים שנמצאים על סדר היום, אני רואה את הציבור הישראלי שנאנק עם גל עליות מחירים בלתי פוסק, יש עודף של 45 מיליארד ש"ח וכל יום יש עוד גזרות".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM