המערכת הפוליטית כמרקחה בעקבות הריאיון של ח"כ מירי רגב בוואלה!, במהלכו אמרה כי היא תומכת בעצירת משפטו של יו"ר מפלגתה בנימין נתניהו, במהלך תקופת הבחירות. רגב מצידה הכחישה את הדברים ופרסמה ציוץ הבהרה בטוויטר: "לא אמרתי במהלך הראיון שאם ביבי יקבל 61 מנדטים הוא יעצור את המשפט, ערכו את הדברים ועשו הנדוס תודעה".

תיאורים מעוררי סלידה: כך תשפיע עדות קליין על משפט נתניהו | דעה

ממפלגת כחול לבן נמסר: "מירי רגב אומרת את מה שכולם יודעים - אם ביבי יקבל 61 הוא יעצור את המשפט. רק אנחנו נעצור את נתניהו ונמנע ממנו להרוס את מערכת המשפט". יו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ רם בן ברק אמר כי "מזל שזה לא תלוי בה. אבל אם לא ננצח בבחירות הקרובות זה בדיוק מה שיהיה: פסקת התגברות, חוק צרפתי, ביטול המשפט. הנאשם בורח מבשורה. זה או דמוקרטיה או בן גביר ונתניהו".

ח"כ יוראי להב הרצנו הצטרף לדבריהם ואמר: "מירי רגב מציגה: מה שווה משפט אם אנחנו לא שולטים בו. 61 לנתניהו-בן גביר והם ירמסו את מערכת שלטון החוק של מדינת ישראל". ח"כ איתן גינזבורג כתב: "כעת הכוונות האמיתיות נחשפות: לבטל את המשפט". גם המפלגה פרסמה תגובה רשמית, ובה נכתב כי "מירי רגב אומרת את מה שכולם יודעים - אם ביבי יקבל 61 הוא יעצור את המשפט. רק אנחנו נעצור את נתניהו ונמנע ממנו להרוס את מערכת המשפט".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

ח"כ רם שפע מסר: "‏פשוט אסור לתת להם לחזור. כל יום חבר אחר מהליכוד פולט את תוכנית החזרה שלהם. ממשלת השינוי שהקמנו היא ממשלת הצלה למדינת ישראל ולדמוקרטיה הישראלית. נעשה הכל כדי להקים את הממשלה הבאה ולמנוע מהם לגעת בהגה". סגן השר, עידן רול, כתב: "בזמן שראש הממשלה לפיד עסוק בניהול המדינה ובמאבק ביוקר המחיה, כל מה שמעניין את חברי 'הליכוד' הוא איך לחלץ את ביבי מהמשפט שלו ועל הדרך לחסל את מערכת החוק בישראל".

ח"כ יעל רון בן משה תקפה: "ח״כ מירי רגב סופסוף בקמפיין אמין. לא ניתן לזה לקרות". ח"כ לשעבר, זהבה גלאון, כתבה: "הנה עוד סיבה שבגללה אני חוזרת: כדי שזה לא יהיה תלוי בה".

‏רגב כתבה בטוויטר בעקבות התגובות: "שקרנים נמאסתם. לא אמרתי במהלך הראיון שאם ביבי יקבל 61 מנדטים הוא יעצור את המשפט. כרגיל עורכים את הדברים ועושים הנדוס תודעה, מצורף הקטע המלא. אנחנו לא זקוקים ל-61 מנדטים כדי להוכיח שהמשפט פוליטי והתיקים תפורים.
אנחנו זקוקים ל61 כדי לוודא שמערכת המשפט תעשה צדק עם כל אזרחי ישראל".