הקלטה שהופצה היום (שני) ברשתות החברתיות, חשפה התבטאות של פעיל הליכוד מיכאל בן שושן בה טען כי הפתרון לבעיית הפרקליטות הוא "לצבוע קיר בלבן, להעמיד אותם מול הקיר ולהוציא להורג". איוב קרא, חבר כנסת לשעבר מטעם המפלגה, שוחח הבוקר על הדברים עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM

ח"כ רגב: "אם זה תלוי בי - אפשר לעצור את משפט נתניהו במהלך הבחירות"

הפריימריז בליכוד: בית הדין של הליכוד בהחלטה דרמטית על שיטת הבחירות במחוזות

"אני חושב שכל ההתבטאויות, גם שלי, נובעות מכך שהמדינה מתפוררת", אמר בפתח דבריו. כשנשאל האם הוא מגנה את האמירה השיב: "לא מגנה שום דבר. אני חושב שאני רוצה שיהיה טוב לאנשי הפרקליטות ולמערכת בית המשפט יותר מאשר כל אחד. תסתכלו מאיפה הדברים הללו באים". 

"אני נגד דיבורים בסגנון כזה. אני לא אוהב את זה, למרות שזה בא ממקום של פריימריז ובחירות". על השאלה האם צריך לעצור את בן שושן בעקבות ההתבטאות, ענה: "אני לא יודע מה צריך לעשות. חופש הביטוי במדינת ישראל כל כך רחב, שגם אנשים הלכו לבקר מחבלים". 

בהמשך, התייחס למשפטו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו וטען כי צריך לבטלו: "המשפט הזה נתן כוח לנתניהו, רוב הציבור רואה בו קורבן - דרייפוס. צריך להעמיד לדין את מי שקבע שיש כתב אישום בעניינים סלקטיביים כאלה". 

"אני בטוח שהמערכת של הליכוד רוצה מערכת משפט הגונה ששולטת באופן הוגן בכל מה שקשור למדינה. מצד שני, כולם יודעים שאחת הסיבות לפופולריות של נתניהו זה המשפט הזה, שרוב הציבור רואה בו פגיעה בו באופן אישי ולא הוגנת", ציין. לטענתו, צריך להעמיד לדין "את מי שהחליט לסלק את נתניהו בצורה כזאת, שבעצם לא דרך הקלפי, אלא דרך בית המשפט". 

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM