הצרות לא נגמרות עבור נפתלי בנט: בעוד כשבועיים עומד לפוג התוקף עבור מינויו לתפקיד ממלא מקום שר הדתות, כאשר עם סיום תפקידו, תסתיים גם כהונת סגן השר מתן כהנא במשרד וכך תאבד ימינה את משרד הדתות. אם זה לא מספיק, ב"רשת 13" דווח כי בין בנט לראש הממשלה יאיר לפיד קיים נתק מזה תקופה, כאשר לפיד אף לא הזמין את בנט לדיון העוסק במשבר המדיני עם רוסיה.

דיווח: בנט הכין בקשה לקבלת תנאי רה"מ; לפיד טרפד את המהלך

העובדים יפוטרו: החברה שסידרה לבנט אקזיט נסגרת
 
 
הערב (שני) דווח בכאן 11 כי כהנא לא מצליח עד כה לאסוף מספיק חתימות עבור מינויו מחדש, כאשר ל"מעריב" נודע כי בין היתר, ח"כ עידית סילמן מסרבת לחתום על המינוי. על כן, ימינה צפויה לאבד את משרת הדתות בעוד כשבועיים והכל עקב חששו של בנט מח"כ יום טוב כלפון שהודח מהכנסת עם התפטרותו של כהנא.

כאמור, ב"רשת 13" דווח על נתק בין רה"מ לפיד לבין בנט. על פי הדיווח, הפערים בין גישותיהם של רה"מ ורה"מ החליפי התגלו כבר לפני מספר חודשים, עם פרוץ המלחמה באוקראינה, אך בימים האחרונים נראה כי לפיד אפילו לא מתייעץ עם בנט בסוגיה. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

עבור חלק משרי הממשלה נראה הנתק כתמוה, כאשר אחד מהם אף אמר ל"רשת 13": "זה חוסר הבנה לא לשלוח את בנט לפוטין. לפיד זורק את הקשר והגשר שנבנה בשנה האחרונה מחשש שבנט יאפיל עליו".

מלשכת לפיד נמסר בתגובה לדיווח ב"רשת": "כל הנסיונות לסכסך בין רהמ החליפי לרהמ לא יצליחו. הם מתואמים ומתייעצים הרבה, וקרובים מתמיד". מסביבת בנט נמסר: "היחסים בין לפיד לבינו טובים כתמיד, והוא ישמח לסייע במשבר עם רוסיה ככל שהוא יידרש".