מגישי 103FM חזרו הבוקר (רביעי) אל האולפן, ושוחחו על כך שעל פי פרסום של "וואלה! ברנז'ה", בערוץ 14 קיבלו דף מסרים לפגוע בשרת הפנים איילת שקד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כספית: "מה יהיה עם הוויזות?".

מגל: "תודה שאתה מעלה את הנושא הזה. שלחו לי שאתה בסוג של טנטרום על הליכוד, שיש כבר כמה ימים פרצות בטחה, שאתה מכניס ארבע ספרות אחרונות בתעודת זהות ואפשר לדעת אם מישהו חבר ליכוד, והבוס שלך יכול, ואשתך יכולה לראות אם אתה חבר ליכוד. שלחו לי לינק למפלגת העבודה וכתוב לי אם אני חבר או לא, אז מה ההבדל? לא ארבע ספרות אחרות אלא את כל תעודת הזהות. מה ההבדל?".

כספית: "תלמד את הטנטרום שלי כי מרוב טנטרום הליכוד הסיר את הממשק שהיה באתר שלו, חטף על זה הרבה ביקורת והסביר. אתמול פרסתי שהם עושים את אותו הדבר בטלפון. אני לא אוהב שמועות, אבדוק לך מה קורה במפלגת העבודה. אם קורה כזה דבר גם הם צריכים להסיר".

כספית: "ערוץ 14, הרס העיתונות העברית, אתמול התפרסם וזה סיפור מטורף, שלידי 'וואלה! ברנז'ה' הגיעה שיחת טלפון על מה שקורה מאחורי הקלעים. אתם מנסים לחסל את שקד, אתה מודע לזה כן? ואז בהקלטה נאמר שם, מדבר בעובד הבכיר, 'ברור לך שזאת הנקודה של הכתבה. הדף מסרים שקיבלתי שהכתבה לא חשובה אלא שאיילת שקד ידעה. אין לי כוח'. ועל זה יש לי פרסום שלנו, אני מאוד אשמח אם תחתום על הפרסום יחד איתי, בא לי שנקים מיזם משותף לינון ניוז ו'מעריב'".

מגל: "בהחלט, אני מעלה תמונה בלעדית של ביבי מסתפר אתמול".

כספית: "מה הוא הולך להודיע בעשר?".

מגל: "אין לי מושג".

כספית: "עכשיו אני מפרסם, שאותו ברדוגו שבזמנו פרסמתי שהוא היה המתווך שסידר לאורלי לוי את השריון בליכוד, הוא גם זה שהציע שלשום לסעדה את המקום השביעי ברשימת הציונות הדתית. הם דיברו לפני הראיון של אשתו של סעדה וגם אחרי, שם הוא הציע לו מקום שביעי. מדובר כאן בנתן אשל בלי מצלמה".

מגל: "ברדוגו? הוא הציע את התפקיד?".

כספית: "כן. הוא מנהל את כל הביביזם, מציע לזה שהרגע סיפר שהכל תיקי נתניהו מקום שביעי, וזה מתוך תפקידו".

מגל: "מאיפה אתה יודע את זה? אתה יודע שברדוגו הוא שהציע לאשתו של סעדה מקום?".

כספית: "לא, לסעדה".

מגל: ."לסעדה?".

כספית: "כן, לא לאשתו. ברדוגו ראיין את אשתו. שם היא אמרה שאיילת ידעה ושתקה".

מגל: "טוב, אפשר לענות לגבב השטויות האלה?".

כספית: "כן".

מגל: "תשמע, אף אחד לא נתן הוראה ללכת על הראש של שקד, אף אחד לא ניסה לפגוע בכוחה, אין לה כוח בשביל לפגוע בו, זה שטויות. היה ראיון, הייתה הנחייה להוציא את הכותרת שאיילת שקד ידעה, לגיטימי לגמרי בתוך ראיון עיתונאי. גם בערוץ 14 זה לגיטימי להוציא כותרות. הכל חארטה בארטה. זה לא בכיר בערוץ, זה איזה עורך שיש לו כוח, אין לו כוח, כן מתאים לו, לא מתאים לו. הבלים, שטויות, לא שווה התייחסות. תמשיכו לצפות בערוץ 14. עוד שאלות לגבי תקשורת, פוליטיקה ומה שביניהם".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103fm