ראש הממשלה יאיר לפיד נועד הבוקר (ראשון) עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לעדכון צבאי, על רקע המצב הביטחוני ומבצע "עלות השחר". בפגישה השתתף המזכיר הצבאי לראש הממשלה אלוף אבי גיל. 

חבר הכנסת ויו"ר ועדת החוץ והביטחון, רם בן ברק, התייחס בריאיון לחיים הכט ברדיו קול רגע לפגישה ותקף את יו"ר האופוזיציה: "מאוד שמחתי לראות שבצד הנכון של השולחן יושב ראש הממשלה לפיד ומצד השני יו"ר האופוזיציה נתניהו, זה מאוד הרגיע אותי. האיש לא נתן גיבוי לשרים שלו כשהיה ראש ממשלה, לא נותן קרדיט, קשה לו במצבים האלה. אנחנו מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלה ואחרות. כל זמן שהוא באופוזיציה, הכל בסדר". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 


קודם לכן, תקף גם את ח"כ איתמר בן גביר, על רק עלייתו להר הבית, ואמר כי "איתמר בן גביר לא צריך להיות בכנסת, הוא ח"כ לצערי. אחד הדברים החמורים שבנימין נתניהו עשה זה הכשרתו והכנסתו לכנסת, זה חמור מאוד. חורבן הבית היה בגלל אנשים כמו בן גביר ודומיו, שהם אמנם צמים ובוכים, אבל בגלל אנשים כמוהו יצאנו לגלות ארוכה מאוד. השיח המפלג והרעיון המשיחי, שלעשות פרובוקציות ולגרור למלחמות גוג ומגוג, הוא משהו שיכול לגרום לנו לקטסטרופה. 

בעקבות דבריו, התנצל בן ברק ואמר: "ההתבטאות שלי כי אי התייצבותו של ראש האופוזיציה נתניהו לפגישות עדכון עם רה״מ ‎לפיד כמתחייב, נובעת מבעיות אישיות, אינה במקומה ועל כך אני מתנצל".

כזכור, לפני כשבועיים טען ח"כ בן ברק באירוע "שבתרבות" בבאקה אל-ערב'יה כי "הליכוד יש לו אידיאולוגיה ואני יכול להתווכח איתה, זה בסדר גמור, אבל יש את הביביזם. הביבזים לא לגיטימי. אני לא אשב עם ביבי. כשביבי לא יהיה גם הביביזם ילך אתו".