סגן שרת הכלכלה יאיר גולן תקף היום (שבת) את רשימת הליכוד לבחירות הקרובות ואמר: "רשימת הליכוד היא קריאת השכמה לשמאל, קריאת השכמה למי שרוצה מדינת חוק עם מערכת משפט עצמאית, קריאת השכמה למי שמאמין בשתי מדינות, למי שמאמין בשיווין ובחזון לעתיד מדינת ישראל. רשימת הליכוד היא אסופת אנשים שלא עבדו בשביל הבוחר, אלא עבדו אך ורק למען נתניהו".

"יום טוב לאנסים, רשימה מתלהמת": הקשת הפוליטית מגיבה לתוצאות הפריימריז בליכוד

העיתונאי, עורכת הדין והח"כ שחוזר: הכירו את הפנים החדשות בליכוד

"מפלגת הליכוד אינה עוד מפלגת דרך, ממשיכת דרכו של בגין, אלא מפלגה של איש אחד המאיים לרמוס בעזרת שליחיו את הפרקליטות ובית המשפט, רק כדי להנצל מאימת הדין. אם לא נתעורר, הכת בניצוחו של המנהיג תגבש את הממשלה הבאה עם הימין הקיצוני והמשיחי. אין לנו את הפרווילגיה להסיט מבט או לשבת על הגדר", הוסיף. 

כזכור, סגן שרת הכלכלה התייחס לתוצאות בבחירות הפנימיות לרשימת הליכוד ואמר כי זה "יום טוב לאנסים, רשימה מתלהמת". בהמשך, בראיון עם  ניסים משעל ב-103FM טען כי זו רשימה של לא מעט אנשים עם עבר מפוקפק, הווה בעייתי, וכיוון די מטריד במפלגה כזו גדולה לגבי העתיד שלנו. יש ברשימה הזו חבורה גדולה ששמה לעצמה כמטרה לפגוע בבתי המשפט, בפרקליטות, במשטרה. היא שמה את זה לעצמה כיעד מוצהר, בלי להסתיר או להתבייש מהעניין הזה".

לאחר מכן, נשאל על האמירה, כי תוצאות הפריימריז הן "יום טוב לאנסים". לדבריו, "זה בהתייחס לדבריה של עורכת הדין גוטליב שמנסה לצייר את קצב כאדם ישר דרך שבסך הכל ניהל פרשיות אהבהבים, ואת אלון קסטיאל כאדם שרדפו אותו. חברים, אני מכבד את שלטון החוק, אני מדבר על התבטאויות שחורגות מתפקידה כעורכת דין. הרי על מה אני מדבר? על עבריינים מורשעים שבית המשפט פסק שהם כאלה. אנשים שישבו בכלא, ועורכת הדין מוצאת מקום להמשיך ולהגן עליהם גם אחרי שהמשפט נגמר וגזר הדין נגזר".