פרובוקציה בכנסת: יו"ר מפלגת "צעירים בוערים", וכוכבת הטיק טוק, הדר מוכתר, הגיעה היום (שלישי) למשכן הכנסת ולקחה חלק בדיון שנערך בוועדת החינוך, התרבות והספורט בנושא תשלומי הורים לשנת הלימודים תשפ"ג. במהרה, הדיון הסלים והחל קרב צעקות בין מוכתר לבין חברי הכנסת שהשתתפו בדיון.

בפתח דבריה, אמר מוכתר כי "פה זה לא רוסיה הסובייטית. אנחנו באנו לפה מפלגת צעירים בוערים, ישבנו שעה, הגענו לוועדה ותפסנו כיסא. לא הגיוני שחבר כנסת שמאחר בחצי שעה יזיז אותנו מהמקום בכוח. אתם לא יותר חשובים מאיתנו, אני משלמת לכם משכורת. אתם תתייחסו בכבוד לא רק אליכם אלא גם לאזרחים שרוצים לדבר. אני לא פחות חשובה מכם, עם כל הכבוד לטייטל של חבר כנסת, אתם עובדים בשבילי". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הדר מוכתר בוועדת החינוך של הכנסת (צילום: ערוץ הכנסת)

לאחר מכן, חברת הכנסת נירה שפק התערבה בדבריה של מותר ואמרה: "את באת לעשות פוליטיקה ואת חצופה שאת מדבר ככה". מוכתר מצדה הגיבה ואמרה: "ככה מדברת חברת כנסת. זה מצולם ויעלה לטיק טוק". מיד לאחר מכן, התערב גם חבר הכנסת, עופר כסיף ואמר: "את חצופה, את לא יודעת מה המקום שלך פה". מוכתר הגיבה שוב ואמרה: "אני לא יודעת מה המקום שלי פה? אני משלמת לך משכורת, לא להפך". 

בהמשך, הגיעו סדרני הכנסת והקימו את מוכתר ממקומה, שמצדה אמרה בסיום: "בסדר אני אצא, ותבינו כמה המערך פה מושחת, אפילו לי לא נותנים לדבר, משתיקים אותי".