ח"כ ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) תקף היום (ראשון), במהלך שיחה עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM, את חברי הכנסת מטעם המחנה הממלכתי והרוח הציונית וטען כי "מדברים גבוהה גבוהה, אבל הם לא ממלכתיים ואין להם רוח - הם הוכיחו שהם קבוצה קטנה של אנשים שרוצים ג'ובים".

יועץ אסטרטגי מעריך: מדוע מפלגת "הרוח הציונית" תתקשה לעבור את אחוז החסימה?

גם עם איזנקוט, למחנה ה"ממלכתי" המלאכותי אין אידיאולוגיה ואין מסר | דעה

"שר התקשורת יושב בממשלה שקמה על קולם של האחים המוסלמים, שמצהירים שהאינטרסים שלה הם הרשות הפלסטינית ולא אזרחי מדינת ישראל. רואים שהוא לא עובר את אחוז החסימה כי מי יכול להאמין לנוכלים ששיקרו לאזרחי המדינה בצורה כל כך בוטה?", הוסיף קרעי.

לטענתו, השר יועז הנדל עדיין יושב במחנה "שהתוכנית שלו היא להקים ממשלה עם האחים המוסלמים והרשימה המשותפת. אז נגיד להנדל, הרקדן בין המפלגות, תודה שאי אפשר לעבוד על אזרחי ישראל - הפעם כבר לא יתנו להם את המנדט הזה". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בהמשך, עוד אמר: "הם טוענים שהם המחנה הלאומי, אבל הם מעדיפים לשבת עם שונאי ישראל, עם כאלה שלא מכירים בזכות קיומנו. כל זה, מתוך שנאה לבן אדם אחד שחצי מהציבור רוצה אותו. אנו רואים איזה נזקים אדירים עשתה הממשלה הזאת, בתחום הכלכלה, בתחום הביטחון, בתחום היהדות. אין סליחה לדבר הזה".

בסיום דבריו, זעם קרעי על בית המשפט העליון: "הגולם קם על יוצרו. שופטי בג"צ - הם ראש הנחש. מה הם עוד יכשירו לנו כאן? בג"צ פוגע בדמוקרטיה שלנו עם התנהגות רופסת, מכשירים עם פרשנות הזויה מי שנפגשים עם אויבים שרוצים לעשות רע למדינת ישראל, איך קמו שופטים כאלה המכניסים תומכי טרור לבית שלנו ולהנהגה שלנו?".

שלמה קרעי (צילום: אורן בן חקון)
שלמה קרעי (צילום: אורן בן חקון)

"הם משתפים פעולה, הם דואגים שתהיה כאן הנהגה שלא תדאג לביטחונם של אזרחי ישראל. זה דבר בלתי נסלח. לדמוקרטיה יש את הזכות להגן על עצמה ממי שרוצה לחסל אותה, היא צריכה להגיד - עד כאן, יש גבול. בג"צ גורמים לדמוקרטיה שלנו להיות כזאת שלא מצליחה להגן על עצמה", סיכם.