האלוף האולימפי ארטיום דולגופיאט לא האמין שימצא את עצמו במרכזה של סערה פוליטית. היום (ראשון) לאחר שדולגופיאט זכה במדליית הזהב באליפות אירופה בתרגיל קרקע, ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בירך את האלוף החדש-ישן. מי שמיהר להגיב לנתניהו היה שותפו הפוליטי לשעבר ויריבו המר בהווה, שר האוצר ליברמן, שעקץ את נתניהו.

"תותח על! מזל טוב ארטיום על הזהב", כתב יו"ר הליכוד לאלוף אירופה והוסיף: "הבאת כבוד גדול לכולנו", כשהוא מצרף לפוסט תמונה של דגלי ישראל.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

שר האוצר ליברמן הגיב על הפוסט וכתב: "ביבי, אני בטוח שעכשיו, אחרי שבירכת את ארטיום, גם תקדם יחד איתנו בכנסת הבאה חוק נישואים אזרחיים כדי שהוא יוכל להתחתן במדינת ישראל".

תגובתו של אביגדור ליברמן לבנימין נתניהו (צילום: צילום מסך פייסבוק)
תגובתו של אביגדור ליברמן לבנימין נתניהו (צילום: צילום מסך פייסבוק)

כזכור, לאחר נצחונו הגדול במשחקים האולימפיים בטוקיו בקיץ שעבר, דולגופיאט עמד במרכזו של דיון ציבורי לאחר שאמו חשפה ברדיו 103FM כי אינו יכול להינשא לבחירת ליבו בישראל, שכן היא אינה יהודייה. שר התיירות יואל רזבוזוב אמר אז כי" "לא הגיוני שהרבנות של אותה מדינה שארטיום דולגופיאט ייצג בכבוד לא מאפשרת לו זכויות אזרחיות בסיסיות כמו להתחתן בארץ. אזרחי ישראל, ולא משנה היכן נולדו, לא צריכים לעבור תהליך מייגע ומשפיל ולקבל אישור או דחייה מהרבנות כדי להתחתן".