שגריר ארצות הברית בישראל תום ניידס ציטט את הנשיא ג'ו ביידן ואמר היום (שני) כי "ארצות הברית לעולם לא תמנע מישראל להגן על עצמה מול איראן". הוא הדגיש: "לעולם לא נקשור את ידיה של ישראל, אנחנו מודעים לסכנות מאיראן". לדברי השגריר, ביידן המשיך וחזר על ההתחייבות לפיה איראן לעולם לא תשיג נשק גרעיני".

"הממשל מעוניין בפתרון דיפלומטי, המתבסס אך ורק על התנאים במסמך הטיוטה שהגישו באיחוד האירופי", הצהיר, "ארצות הברית לא תאפשר חתימת הסכם הכולל סגירה של תיקי החקירה שפתחה הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) לאחר איתור עקבות אורניום באתרים גרעיניים לא מוכרזים". כאמור, מדובר באחת הדרישות שהעלו באיראן, מאז שהאיחוד האירופי הגיש ביולי האחרון את טיוטת ההסכם. 

השגריר הוסיף כי "העמדה שלנו ברורה - אנחנו מקשיבים לעמדת ישראל. קחו כדוגמה את סוגיית אי הסרת משמרות המהפכה מרשימת ארגוני הטרור הזרים של מחלקת המדינה". בהמשך הוא התייחס לביקורו של ראש המוסד דדי ברנע בוושינגטון, אשר צפוי לקיים פגישות עם גורמי ביטחון רבים בהם ה-CIA, הפנטגון ומחלקת המדינה האמריקאית. "אנחנו יודעים שישנם ישראלים המתנגדים להסכם ונמצאים בקשר רציף. הוא מוזמן לבוא לארצות הברית ולהיפגש עם כולם".