דיוני ההוכחות בתיקים האלפים: חקירתה של הדס קליין, עדת התביעה המרכזית בתיק 1,000 ומי שהייתה העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן, נמשכת היום (רביעי) באולם בית המשפט המחוזי בירושלים.

"השופטים צריכים להתייחס לזה": שופט בדימוס מותח ביקורת על התנהלות הדס קליין
הדס קליין בקול חנוק לפרקליטי נתניהו: "כתבי חצר כותבים דברים איומים, תוקיעו את זה"

13:45: עו"ד חדד הציג לבית המשפט פוסט שחיים כהן פרסם על כך שקליין טענה אתמול שהוא הכין ארוחה בבלפור על חשבון מילצ'ן. קליין הודתה שייתכן וטעתה, ואמרה כי "אני אשמח שיבדקו את החשבוניות, כל השפים שהבאנו לבלפור אנחנו שילמנו עליהם. אם טעיתי, אני מתנצלת". 

11:00: במהלך הדיון הציג הסנגור עמית חדד את הקשר בין הבת אלינור מילצ'ן לאשתו של לפיד וכתיבת ספר משותף. קליין אמרה בחקירתה הנגדית: "ארנון סיפר לי שהוא זה שהמליץ לו (ללפיד) ללכת לפוליטיקה. כאשר עו"ד חדד אמר שהפגישות עם לפיד כללו שתייה ועישון, אמרה קליין – "בטח", אך הבהירה כי "מעולם מילצ'ן לא אמר לי לתת קופסת סיגרים ללפיד".

10:45: הדס קליין אישרה בדיון בתשובות לשאלות הסנגור עמית חדד כי לפיד ומילצ'ן היו חברים טובים. עוד היא אישרה שלפיד הגיע לבית מילצ'ן בבית ינאי - לדבריה: לא יותר מדי. קליין סיפרה עוד כי הקשר של לפיד ומילצ'ן החל בעקבות ראיון שקיים לפיד, אז עיתונאי בערוץ הראשון, עם מילצ'ן ואז הוא עזב את הערוץ, כדי לעבוד אצל מילצ'ן בלוס אנג'לס כדי להקים עבור המיליארדר ערוץ טלוויזיה.

09:30: בפתח הדיון ציינה הדס קליין, כי "אני מכירה טוב את יאיר לפיד. הוא וארנון מילצ'ן היו חברים טובים, הם היו אוכלים ארוחות משותפות. לפיד אכל עם ארנון ארוחה משותפת יחד עם מר נתניהו". השופט ברעם תהה: "למה זה היה טוב לומר את זה?".

הדס קליין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
הדס קליין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"כתבי חצר כותבים דברים נוראיים" 

אתמול נחקרה קליין על ידי עורך הדין עמית חדד, סנגורו של רה"מ לשעבר בנימין נתניהו. במהלך הדיון דרשה קליין מחדד לגנות את ההכפשות נגדה, כאשר אמרה כי "כתבי חצר כותבים דברים נוראיים, תוקיעו את זה, יש לי משפחה וילדים".

לאחר שקליין תסיים להעיד תישמע עדותם של קבוצת העדים הראשונה של תיק 1000, הכוללת 15 עדים - נהג, מנהלת בית ועדים נוספים. קבוצה זו כוללת בסופה את מילצ'ן.