הדיונים נמשכים: הדס קליין, העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן, שבה הבוקר (שלישי) לדוכן העדים בבית המשפט המחוזי בירושלים, והמשיכה להשיב לשאלות של סנגורי ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו.  

"השופטים צריכים להתייחס לזה": שופט בדימוס מותח ביקורת על התנהלות הדס קליין

הדס קליין בעדותה: "ידעתי שאם שרה תדע שאני מזרחית - לא נהיה חברות"

עדכונים שוטפים:

14:00: עו"ד חדד הציג דו"ח של כל המתנות שקנה פאקר, שלא עבור בני משפחה או עובדים. על פי הדו"ח, הסכומים בשנים הללו הסתכמו לכ-2 מיליו דולר. לאלר מכן, שאל השופט בר-עם: "האם פאקר יעיד?". ד"ר גילדין מהפרקליטות השיב: "לא יודע, לא ויתרנו כרגע על עדים". עורך דינו של נתניהו התייחס ואמר: "לא מעלה על דעתי שמר פאקר לא יעיד".

11:00: קליין העידה כי שרה דרשה שכוכבי הוליווד יגיעו לאירועים, "לא סלחה לג'ודי ניר מוזס שפגשה את בראד פיט".

9:45: בפתח בדיון, אמרה קליין: "כשיש יומולדת שולחים מתנה, מסכימה שכששולחים לנתניהו סיגרים אין מצב שלא ישלחו לגברת נתניהו את השמפניות למרות שזה לא יומולדת שלה".

כזכור, במהלך הדיון שהתרחש אתמול בבית המשפט המחוזי בירושלים העידה קליין כי נתניהו ביקש ממילצ'ן תיק ב-3,000 ש"ח לרעייתו שרה, ועו"ד חדד ביקש לדעת מה קונים עם המזומן שמוציאים מחשבונו של מילצן. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בדיונים קודמים, סיפרה קליין על הקשר עם לפיד כי היא חשה שהוא ומילצ'ן היו עם "יחסי עבודה ואף חברות" וזאת בניגוד ליחסיו של מילצ'ן עם נתניהו, שלדבריה: "התבססו על תועלת הדדית ונתינת מתנות באופן גורף ובצורה מופרזת לטובת ראש הממשלה לשעבר ורעייתו".

מנגד, טוענת ההגנה של נתניהו כי בינו לבין מילצ'ן שררו יחסי חברות לאורך השנים שכללו הענקת מתנות הדדיות וחיבור על רקע אישי ולא תועלתני. בנוסף, טענה ההגנה בדיון הקודם כי היועץ המשפטי לשעבר, ד"ר אביחי מנדלבליט, הכיר את מערכת הקשר החברית ולכן "הם מתפלאים על ההחלטה להציב גוון פלילי על המערכת החברית הזו".