העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן, הדס קליין, המשיכה את עדותה בבית המשפט המחוזי בירושלים, במסגרת תיק 1000. במסגרת העדות התייחסה שוב למתנות שקיבל הזוג נתניהו מג'יימס פאקר, ולגובה הסכום של המתנות. כמו כן, סיפרה על אירוע מפתיעה הקשור לג'ודי ניר מוזס ויצרה סערה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בתוך כך, קליין העידה כי שרה דרשה שכוכבי הוליווד יגיעו לימי ההולדת, וכי "לא סלחה לג'ודי ניר מוזס שפגשה את בראד פיט". זאת, לאחר שאמרה כי "כשיש יומולדת שולחים מתנה, מסכימה שכששולחים לנתניהו סיגרים אין מצב שלא ישלחו לגברת נתניהו את השמפניות למרות שזה לא יומולדת שלה".

בתגובה לכך, צייצה ג'ודי ניר מוזס בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "שרה יקרה, חבל שלא הרמת טלפון וביקשת לבוא. הייתי מסדרת לך את זה בדקה. בטוחה שארנון לא היה מסרב. בכל זאת הבית שלו".

עוד צייצה ג'ודי ניר מוזס: "נפגשנו על הסט של ״מר וגברת סמית׳" ולמחרת באירוע שערך ארנון לכבוד סילבן, שנתן נאום מטורף במשך שעה שלמה. אנשים הגיעו ב-19 והלכו בחצות. כמו בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי, דני דה ויטו, שרון סטון וג'ניפר אניסטון ועוד. מאוד הופתעתי מהידע, האכפתיות והמעורבות של חבריי החדשים בנושא הישראלי".