48 ימים לבחירות, המתח בין המפלגות עולה לנקודות שיא וכך גם המתח באולפן 103FM שם שוחחו הבוקר (רביעי) בן כספית וינון מגל. השניים דנו בעסקת שהתגבשה בין נתניהו ונציגי "יהדות התורה" ובהודעה של נתניהו שיבטל את מכון התקנים אם ישוב לכסא ראש הממשלה.

בן: "אתה מנסה לצייר פה את ביבי כמחנה אמוני, אתם הולכים חסודים. ישראל כהן מעלה הבוקר שיאיר לפיד הלך למסעדת טרפה. הבחורה הזו, שכל הצניעות והמחנה והתורה ואל תלמדו ליבה, בסוף הבחורה הזו הייתה שיכורה ומתברר שהיא הייתה ביביסטית. צדיקים גדולים אתם לא". ינון: "חשוב לך להגיד שהיא ביביסטית כדי להראות שמה?".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בן: "כל אחד יגיע למסקנה שלו. ציוץ של אלירז שדה, 'נתניהו הולך לבטל את מכון התקנים. אז למה לא ביטלת כשהיית בכסא? מוזר? אשמח להסבר'. זה לא אני, זה אלירז שדה, ההוא שהנחה את הליכוד TV".
ינון: "אחרי שהעלת את יואב יצחק, ברדוגו, אלירז שדה זה קטן עליך. אני רק רוצה להגיד לך שמוטי בלוי שהעלת להגיד שהוא בכיר ביהדות התורה זה כמו להגיד שאתה בכיר בליכוד".


בן: "טוב שאתה לא מודד כמה הוא יהודי וכמה הוא מזרחי. אתה הרגולטור. בעצם לא צריך לבטל את מכון התקנים. הבנתי, ינון, נפל לי האסימון, זה דרמטי - אני יודע למה הוא יכול לבטל את מכון התקנים. כי אתה מכון התקנים. יש לו אותך. מוטי בלוי הוא לא זה, דודה שלי לא ישראלית, ואתה מחלק ציונים לכולם".

ינון: "זה פשוט פייק"
בן: "הכול פייק. כל מה שהקראתי פה זה עובדות".
ינון: "איך הגעת לזה שהוא בכיר ביהדות התורה?".
בן: "הוא אפילו התראיין אתמול בערוץ הכנסת כבכיר, זה שאתה לא יודע מי זה מי, אתה גם קבעת שיצחק שפירא לא ביהדות התורה ".
ינון: "מה נגמר באמת עם המו"מ? הם מצטרפים לממשלה של לפיד? מה עם בנט? הממשלה ממשיכה? הכול טוב?".

בן: אני אגיד לך רמז? לא היית מקבל בונוס על שיחת הפתיחה הזו".
ינון: "ברגע שאתה מתחיל לקלל את נתניהו אני יודע, הבן אדם ברצפה היום, לא לקחת כדור היום, המצב גרוע".
בן: ואתה עם אייזנקוט".
ינון: "הבאתי טיעון".
בן: "טיעון".
ינון: "לא קיללתי".
בן: "האיש שקרן, אני מציין עובדה, מה זה מקלל?".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm