שרת הפנים איילת שקד תקפה היום (ראשון) את שרת התחבורה מרב מיכאלי, על רקע פרסום ב"חדשות 12" לפיו השתיים התעמתו מוקדם יותר בישיבת הממשלה. "מרב התבלבלה, מציעה להיגמל מהאובססיה להתרפס בפני הפלסטינים", ציינה שקד.

מרב מיכאלי מתייחסת למצב הבטחוני: "ניהול הסכסוך הוא אשלייה מסוכנת"

עוד היא הוסיפה: "העולם הערבי מבין את העוצמה של ישראל ומעוניין בקשרים איתנו גם מבלי שנתפרק מנכסינו ומאדמתנו". על פי הדיווח, השתיים התעמתו ביניהן בישיבת הממשלה סביב הסכמי אברהם והקשר לפלסטינים. 

בתגובה, השיבה מיכאלי: "איילת היקרה. מי שמבולבלת בשנה האחרונה זו לא אני. הסכנה הגדולה ביותר למדינת ישראל היא אובדן המהות שלנו כמדינה יהודית ודמוקרטית בגלל התערבבות עם 3 מיליון פלסטינים. עצימת עיניים מול הסכנה הקיומית הזאת בגלל פחדנות פוליטית מסכנת את קיומה ואת עתידה של מדינת ישראל. נגד זה אני נלחמת". 

במהלך הדיון בנוגע להסכמי אברהם, קראה מיכאלי לקדם הסכם עם הפלסטינים. שרת הפנים ענתה לה בתגובה כי "זה לא מעניין את האמירתים, הם רוצים לקדם את שיתוף הפעולה עם ישראל בלי קשר לפלסטינים, ולא צריך לייצר את הקשר הזה".

כזכור, השתיים היו לאחרונה בעין הסערה הפוליטית טרם סגירת הרשימות, זאת לאחר ששקד נפרדה ברגע האחרון משר התקשורת יועז הנדל, ורצה לבסוף ברשימה מאוחדת יחד עם הבית היהודי. מיכאלי מצדה, הייתה תחת לחץ כבד לבצע איחוד רשימות יחד עם מרצ, כשבין היתר גם ראש הממשלה לפיד דרש ממנה להסכים לכך. לבסוף, מיכאלי לא שינתה את דעתה, ומפלגת העבודה תרוץ גם הפעם ברשימה נפרדת משלה.