המערכת הפוליטית בישראל הגיבה היום (שני) בזעם לדבריו של נשיא איראן, איברהים ראיסי, בתוכנית "60 דקות" ברשת CBS האמריקאית. זאת, לאחר שראיסי הצהיר במהלך דבריו, כי "יש סימנים לכך שהתרחשה השואה, אך אירועים היסטורים צריכים להיחקר על ידי חוקרים והיסטוריונים". 

בתוך כך, ראש הממשלה, יאיר לפיד, צייץ בחשבון הטוויטר שלו תמונות מהשואה, וכתב "כמה סימנים".

הנשיא יצחק הרצוג כתב: "מר ראיסי, על שולחני בירושלים מוצבת תמונה אחת. המספרים מדברים בעד עצמם".

שרת התחבורה, מרב מיכאלי, צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "שישה מיליון אחיות ואחים שאיבד העם היהודי לא יישכחו לעולם. מדינת ישראל היא התקומה לשואה הנוראה, היא חזקה ומאוחדת והיא תמשיך להגן על עצמה ועל העם היהודי מול כל מי שמבקש לפגוע בנו, בכל דרך".

גם שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, הגיב לדבריו של הנשיא האיראני, וצייץ כי "מזעזע לשמוע את נשיא איראן, הרוצח ראיסי, מכחיש בגלוי את השואה. אני קורא למזכ"ל האו"ם לגנות אותו בחריפות ולמנוע ממנו להפיץ השבוע על במת האו"ם את השנאה והאנטישמיות הבזויה שלו".

בנוסף, יו"ר יד ושם, דני דיין, תקף בחריפות ואמר: "בריו של נשיא איראן מופרכים, הזויים, מסוכנים וראויים לכל גינוי. אמירה אנטישמית מעין זה, ראוי שלא הייתה נאמרת, ואם נאמרה- עליה להתקל בחומה בצורה של עובדות ועדויות מצד כל אדם מוסרי באשר הוא, שלא יאפשרו הכחשה או עיוות של ההיסטוריה".