בפתח תוכניתם של בן כספית וינון מגל הבוקר (חמישי) ב-103FM, שוחחו השניים על נאומו הצפוי של ראש הממשלה יאיר לפיד באו"ם, והתייחסותו לפתרון שתי המדינות בסכסוך הישראלי פלסטיני.

על רקע ביקורת חריפה מבית: לפיד צפוי להעלות היום מעל במת האו"ם את סוגיית שתי המדינות
בנט תקף את לפיד לקראת הנאום באו"ם: "אין היגיון להציף את רעיון המדינה הפלסטינית"

ינון אמר לבן: "לנתניהו באמת לא האמינו כשהוא אמר שתי מדינות וללפיד מאמינים. בגלל שהוא כבר הסביר בצורה די ברורה מה החזון שלו, הרי תודרכתם להגיד שזה חזון, בוא תשמע מה הוא אמר בעבר על החזון שלו, איך הוא רואה את החזון שלו של פינוי מתנחלים וכו'. לנתניהו לא האמינו בנאום באו"ם בזה אתה צודק". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

ינון: "הוא אומר שיש תוכנית מסודרת לפינוי של עשרות אלפי מתנחלים, לזה הוא מתכוון. נתניהו בחיים לא דיבר ככה, לא התכוון לעשות את זה ושיקר בשביל ארץ ישראל כפי ששמיר אמר, זה בדיוק ההבדל. גנץ העלה אתמול סרטון שיש לו קואליציה של 71 ח"כים, שבמהלך הקואליציה ליברמן יושב עם יהדות התורה, ולפיד יושב תחתיו, וש"ס בוגדת בנתניהו ויושבת עם מרצ ועבאס משלים לו ל-71".

"הוא כרגע עובד על עוד כמה ח"כים מהרשות, מלבנון יהיו גם כמה וגם מהסנאט האמריקאי", הוסיף, "יהיו לו כנראה 130 ח"כים בקואליציית חדי הקרן שלו והפנטזיות המצחיקות שזה נראה כמו מופע של אדיר מילר, תודה".

בן: "נלך מהסוף להתחלה - הסברתי לך פה חודשים ארוכים איך תקום ממשלה בלי נתניהו, ואל רק אתה, והיא קמה. אתמול גנץ היה בסליחות בישיבת אור החיים, בקיצור החרדים מאוד אוהבים את גנץ. אם לא יהיו לכם 61 מנדטים כנראה ששוב תצטרך לבלוע את הלקרדה. לגבי ביבי שמשקר, קודם כל אתם מודיעם שמדובר בשקרן שזו כבר התקדמות".

"אין שום תוכנית מסודרת לפינוי התנחלויות של לפיד, אין שום יכולת או כוונה וזה לא על השולחן וגם אין מו"מ, אבל לנתניהו מותר לדבר על שתי מדינות ולנתניהו אסור. למה? ככה", הוסיף, "אז יש לי חדשות בשבילך, אתם אפילו לעצמכם לא קובעים כלום. אתם יכולים לקשקש עד מחר בבוקר ואני מזכיר לך בקטנה שהוא לא רק הבטיח ושיקר, הוא גם החזיר את חברון, עיר האבות, הקפיא את ההתנחלויות בפעם היחידה בהיסטוריה, הצביע בעד ההתנתקות, זה לא רק דיבורים ושקרים".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM