ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, תקף היום (ראשון) את ראש הממשלה, יאיר לפיד, על רקע ההסכם המסתמן בין ישראל ולבנון בסוגיית הגבול הימי.

לפיד על ההסכם עם לבנון: "דנים בפרטים האחרונים, עדיין אי אפשר לברך על המוגמר"

"יאיר לפיד נכנע באופן מביש לאיומים של נסראללה. הוא נותן לחיזבאללה שטח ריבוני של מדינת ישראל עם מאגר גז ענק ששייך לכם, אזרחי ישראל. הוא עושה את זה ללא דיון בכנסת ובלי משאל עם. ללפיד אין מנדט למסור למדינת אויב שטחים ריבוניים ונכסים ריבוניים ששייכים לכולנו", אמר נתניהו. 

"אם המחטף הלא חוקי הזה יעבור, הוא לא יחייב אותנו. ב-1 בנובמבר נחזיר לישראל הנהגה חזקה, הנהגה מנוסה, שתשמור על הביטחון של כולנו", הוסיף.

מיש עתיד נמסר בתגובה לדברי נתניהו: "ראש האופוזיציה למדינה ממשיך לשקר ולייצר סרטונים מנותקים. בזמן שראש הממשלה לפיד דואג לאינטרסים של אזרחי ישראל לנתניהו לא אכפת לפגוע בבטחון הלאומי ובכלכלה. ביבי, אנחנו יודעים שאתה מתוסכל מהידיעה שבן גביר יהיה האיש החזק בממשלתך ושלא מעניינים אותך הנזקים שהשקרים שלך יגרמו לאזרחי ישראל".

לפיד עצמו הגיב ואמר: "נתניהו, 10 שנים נכשלת בניסיון להביא את ההסכם הזה, לפחות אל תפגע באינטרסים הבטחוניים של ישראל ותסייע לחיזבאללה בהודעות חסרות אחריות".

שר הביטחון, בני גנץ, הגיב גם הוא לנתניהו: "ביבי, אל תפריע. רק שיקולים פוליטיים חסרי אחריות מובילים אותך. אנחנו נמשיך לדאוג לאינטרסים המדיניים, הביטחוניים והכלכליים של מדינת ישראל באחריות ובממלכתיות".