אחרי שחש ברע: לשכתו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הודיעה הבוקר (חמישי) כי נתניהו שוחרר מהמרכז הרפואי "שערי צדק" לאחר שכל תוצאות הבדיקות שביצע יצאו תקינות לחלוטין. עוד נמסר, כי נתניהו שב לפעילות מלאה וכבר נמצא בדרכו לצעידת הבוקר שלו. הבוקר שחרר נתניהו סרטון מיוחד, בו תועד כשהוא יוצא לריצה עם מאבטחיו ומבהיר כי הוא "מרגיש נהדר". 

אחרי שחש ברע בתפילת נעילה: נתניהו יישאר להשגחה במשך הלילה

יו"ר האופוזיציה הודה לפרופ מרין מנכ״ל המרכז הרפואי שערי צדק, ד"ר אלעד אשר מנהל טיפול נמרץ לב, ד"ר אמיר אורלב מנהל המחלקה הקרדיולוגית ולכל לצוות הרפואי המסור של המרכז הרפואי.

נתניהו חש ברע אתמול במהלך תפילת נעילה בבית הכנסת הגדול ברחוב קינג ג'ורג' בירושלים, ופונה לבית החולים "שערי צדק". רופאו של נתניהו עדכן אמש כי הוא יישאר בבית החולים להשגחה כדי לעבור בדיקות במהלך הלילה. 

מבית החולים נמסר כי מיד עם הגעתו עבר נתניהו הערכה וסדרת בדיקות מקיפות שיצאו כולן תקינות. כמו כן, נתניהו חש בטוב ולאחר התייעצות הוחלט שיישאר להשגחה למשך הלילה.

מלשכת נתניהו נמסר: "נתניהו חש לא טוב בבית הכנסת בזמן תפילת 'נעילה'. הוא עבר סדרת בדיקות במקום שיצאו תקינות, וכעת חש בטוב. למען הסר ספק, ראש הממשלה לשעבר נתניהו מתכוון להגיע באופן עצמאי לבית החולים לבצע בדיקה". עוד הובהר מהלשכה כי "בתשובה לשאלות כתבים - נתניהו צם".

בהמשך, רופאו של נתניהו ד"ר הרמן ברקוביץ עדכן כי נתניהו יישאר בבית החולים להשגחה כדי לעבור בדיקות במהלך הלילה. "הוא נראה מצוין. אפילו לא חיוור", סיפר.