תקרית חריגה התרחשה אמש במהלך ההקפות השניות בכפר חב"ד, ובמהלכה ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו סירב לעלות לבמה כל עוד יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר נכח במקום. 

דאגה בליכוד מהתחזקות הציונות הדתית: קריאות לבצע שוב את "קמפיין שתיית הקולות"

ח"כ בן גביר שוחח היום (שלישי) עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים והתייחס לאירוע: "נעלבתי, מאוד לא אהבתי את הדברים. עוד יותר הטרידה אותי המילה של אחד מהיועצים שם, שאמר שתמונה של בן גביר ונתניהו יכולה לפגוע באופציה של ממשלה עתידית עם גנץ. ממשלה של נתניהו עם גנץ היא ממשלת שיתוק". 

"אני נפגש עם נתניהו על בסיס שבועי ואני שומע דברים אחרים", טען, "אני כן מוטרד מזה שיש יועצים שרוצים ממשלה עם גנץ. אני יודע שמנסים לסכסך בינינו לבין נתניהו, יודע מי הגורמים. יש הסתה נגדי ע"י לפיד, גנץ, מיכאלי וגלאון".

בהמשך, התייחס לתקרית שליפת האקדח בשכונת שייח' ג'ראח: "כשאני בסכנת חיים, אני אשלוף אקדח. בעוד שבועיים ביום אני מקווה להיות במקום שבו לא רק אגיד את הדברים אלא גם אתן הוראה לשוטרים וללוחמים - זורקים עליכם אבנים? תשלפו את הנשק. לא רימוני הלם ולא מכת"זית. מה זה הפגנה על יוקר המחייה?"

בסיום, תקף את השרה איילת שקד ותהה: "למה היא מקבלת כזה ניפוח תקשורתי? כל היום כתבות וראיונות, ממתי מפלגה שלא עוברת את אחוז החסימה מקבלת דבר כזה?"