ח"כ אביר קארה ('חופש כלכלי') שוחח היום (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד בתכניתם ב-103FM והגיב על ההאשמות שהטיח בחברת הכנסת מירי רגב ('הליכוד') בגין שחיתות ציבורית. 

בפתח הריאיון התבקש קארה להשיב מדוע פרסם את הדברים כנגד רגב בחשבון הטוויטר שלו, ואמר: "לא היו לי מספיק תווים. יכולתי להמשיך. לצערי, מדברים על יוקר המחיה בתקשורת, אבל לא שואלים למה התייקר פה, ולמה יקר כאן במדינת ישראל. זה לא נראה לי הגיוני שלאף כלי תקשורת לא אכפת למה הכול פה מתייקר", תקף. "הסיבה העיקרית היא חגיגות של פוליטיקאים, ועדים, קבוצות לחץ ואינטרס, ששולטות בהכל. המבנה פה הוא מראש גרוע - אתה מוריד קיר אחד, ומאחוריו יש עוד קיר גדול יותר שאתה צריך לטפס מעליו. לכן, אני חושב שהציבור חייב לדעת על מה הוא מצביע כשאנחנו הולכים לקלפי. מפלגת הליכוד למשל, כבר מזמן הפכה להיות הבית של מפא"י, הבית של קבוצות הלחץ והאינטרס. הצבעה למירי רגב זו הצבעה להסתדרות ולהמשך הסחיטה של כספי הציבור על ידי אותם הברנשים, וזכות הציבור לדעת. לכן, הייתי חייב להביא את זה שוב לתודעה".

לטענה כי ח"כ רגב נעלמה מהמפה, ענה קארה כי "מירי רגב היא האישה הראשונה בליכוד. איך היא נעלמה? מישהו העלים אותה מהקמפיין. הצבעה למירי רגב זו הצבעה ישירה לראש ההסתדרות ולהמשך סחיטה של כספי ציבור", טען. "יש יותר גרועים ממנה בליכוד. צריך להביא שכל מי שמצביע לליכוד מצביע לוועדים, ולעוד סחיטה של כסף ציבורי בנמל אשדוד, וברכבת. אם נמשיך ככה נשאר המדינה הכי יקרה בעולם".

חבר הכנסת המשיך והוסיף באותו נושא ש"אני עסקתי בביטול תקני מזון שעכשיו כולם מנסים לקחת עליהם קרדיט, אבל מה קרה שם? יצרו תקן מזון ייחודי לקורנפלקס - מי קבע אותו? עובדי אוסם ונציגי ההסתדרות וככה התקן עבר. ככה יש עשרות תקני מזון שבגללם אתה לא יכול לקנות קורנפלקס או אפילו שוקולד בשוק. הכל קשור לקשר המטונף הזה בין הוועדים, קבוצות הלחץ, והפוליטיקאים. לצערי, הדבר הזה השתלט על מרכז הליכוד. אגב, זה קורה בכל המפלגות". 

בסיום הריאיון התייחס קארה להנחה כי הכלכלה איננה מעניינת את הציבור והנושא לא מעלה את אחוזי החסימה: "הכלכלה זה הכול, ואני חושב שזה לא מספיק נגיש לנו. אנשים לא אוהבים פתרונות. משחקים לנו בראש - אין הבדל בין זהבה גלאון לאיתמר בן גביר. שום הבדל ביניהם". 

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM