בן כספית וינון מגל פתחו את תוכניתם הבוקר (חמישי) ב-103FM בדיון על דיווחים לפיהם נטען כי שרה נתניהו התערבה במינוי בכירים והתערבה בהחלטות מדיניות.

הקלטות שרה נתניהו נחשפות: "דיסקין חרא, טמבל ועוד האריכו לו קדנציה"
דיווח: שרה נתניהו דרשה לתקוף את איילת שקד אישית - בניגוד לעמדת יועצי קמפיין הליכוד

בן: "חוזר איתך על אשת ראש הממשלה, מעולם לא היה דבר שדומה לזה, שאילץ ראש ממשלה לפגוש אנשים בדירות מסתור כי הוא מפחד ממנה. מעולם לא היה דבר שאשת ראש ממשלה מתערבת במינויים. הוא היה ראש הסגל נתן אשל. זה רק אפס קצהו של רבע ס"מ מקרחון ענק שחלקים ממנו פרסמתי במהלך השנים. כשאתם שואלים את עצמכם, הכול ממחנה השינוי, כשאתם הולכים להצביע תשאלו את עצמכם האם אתם רוצים שאת המדינה ינהל מנהיג שמוקף בצוות אנשים מקצועיים". 

מיוחד לגולשי מעריב: לחצו כאן להזמנה ללא עלות לכנס הבחירות 

ינון: "טוב נו הכול הגזמה. הרי פורסם כבר שצה"ל כבש את רמת הגולן בגלל מרים אשכול..."

בן: "זה לא נכון".

ינון: "בסדר. אני מזכיר לך שלפלוגה של חיילים חיפשה סיכה של לאה רבין בשמש הקופחת..."

בן: "לאה רבין מעולם לא אמרה ליצחק את מי למנות, את מי לפגוש, וכו'".

ינון: "ברור. לאה רבין לא אמרה ליצחק רבין את מי למנות".

בן: "מעולם לא התעלקה על מיליונרים, ומעולם לא אמרה לאתיופיות לא לעלות לקומת המגורים, מעולם לא צווחה על היועמ"שית ביום ההולדת של בעלה מול 80 איש במשך רבע שעה בכל הווליום שיש לה שבגללה ראש הממשלה לא מרוצה כי היא לא מאשרת את ההוצאות בקיסריה"

ינון: "שמענו את העדויות גם על פולה בן גוריון, פשוט התקשורת הייתה אחרת - אתם מחפשים את נתניהו. זו תקשורת לאומתית. אתם מבקרים את האופוזיציה כי האופוזיציה חלק מהשלטון, אבל בע"ה אחרי הבחירות תחזרו לבקר את הקואליציה כי היא תהיה שוב של נתניהו".

בן: "כמעט כל הסיפורים נגד הממשלה הנוכחית יצאו מאיתנו, כולל הסיפור של השטיח האדום בווינט, שום דבר לא יוצא מהרשויות של פולחן האישיות".

ינון: "אתה יושב פה בוקר בוקר ומקריא דפי מסרים של דברים חיובים שקרו בממשלה הזו". 

בן: "נכון, אגב הרגו את המחבל שהרג את נועה לזר".

ינון: "ראש הממשלה שלך הזמני, יאיר לפיד, כתב מברך את כוחות הביטחון על חיסולו של המחבל בעת ניסיון לפיגוע נוסף. עכשיו תגיד לי משהו, בא מחבל, כל הצבא מחפש אותו לא מוצאים אותו, שמים עוצר על שועפאט, יש בלאגן, מסירים את העוצר, הוא מצליח להגיע למחסום נוסף של צה"ל, במזל אזרח מזהה אותו ומודיע למאבטחים במחסום שהוא זיהה מישהו חשוד ואז המאבטחים למרבה המזל מצליחים לחסל את המחבל ויאיר לפיד מוציא הודעה שבה הוא מודה לצה"ל, שב"כ, שמטרה ומג"ב".

"זה מוכיח כמה האיש הזה שרלטן, לא רציני, פריווילג שמרשה לעצמו להיות חפיפניק כי הוא יודע שאנשים כמו בן כספית וחבריו לא יעשו לו שום דבר כי מותר לו", הוסיף, "לכל הפאדיחות המגוחכות האלה, זה מראה כמה הוא מוציא הודעות בלי מחשבה, תשומת לב, זה הכול שטויות. מגוחך. האנשים האלה, הוא הרי כבר הנחית מסוק עם רימוני עשן בהצלבה, זה מעל הטבע, הוא הצליח לעשות רוחות בשני כיוונים, אתה מבין? תודה".

בן: "קודם כל, אני באמת התפלאתי, אתמול כמעט לא עשית לי לפיד וכבר אתמול הוא היה תקוע על 25 מנדטים, ואמרתי מה נעשה? אני רוצה שהוא יגמור עם 26 אז אני מודה לך. כשמחוסל מחבל צריך להודות לכל כוחות הביטחון". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM