נשיא לבנון מישל עאון העניק היום (שבת) לסגן יו"ר הפרלמנט הלבנוני אליאס בו סעב את עיטור מסדר הארז הלאומי בדרגת קצין בכיר, כאות הערכה והוקרה על "תרומתו הפטריוטית ללבנון והתפקיד היעיל" שמילא במהלך המשא ומתן בנושא הגבול הימי בינה לבין ישראל, כך נכתב בחשבון הטוויטר הרשמי של בית הנשיא.

ישראל ולבנון אישרו את הסכם הגבול הימי; לפיד: "הישג היסטורי"
דיווח דרמטי: החתימה על הסכם הגבול הימי עם לבנון תתקיים השבוע

במהלך פגישתם סקר בו סעב בפני הנשיא את ההתפתחויות האחרונות הקשורות להליך רישום הגבול הימי והביקור של המתווך האמריקאי עמוס הוכשטיין בשבוע הבא. לדברי סעב, "במהלך הביקור ימסור הוכשטיין לנשיא את נוסח ההסכם החתום על ידי ארצות הברית, כהכנה לקראת פגישתם של הצדדים בנאקורה".

בעיתון "אל-אחבאר" הלבנוני דווח הבוקר כי במהלך השבוע הקרוב צפויה להתקיים החתימה על הסכם הגבול הימי בין ישראל ולבנון. בביירות ממתינים להגעתו של המתווך האמריקאי עמוס הוכשטיין ביום שלישי או רביעי, כאשר ההנחה הרווחת הנה כי התאריך המדויק לחתימה יהיה ברביעי או חמישי הקרובים. לפי הדיווח, מעמד החתימה יתקיים בעיירה הלבנונית נאקורה שבגבול עם ישראל.

עוד דווח, כי החתימה תתקיים בחדרים נפרדים, כאשר המשלחת הלבנונית תהיה עם נציגי האו"ם וארה"ב בחדר אחד, והמשלחת הישראלית תהיה בחדר אחר. לבנון הודיעה כי היא צפויה להמתין לחתימה הישראלית, ורק לאחר שהמתווך האמריקאי יאשר את חתימת ההסכם, הוא יעביר אותו לחדר הלבנוני בו צפויים נציגיהם לחתום על המסמך.