סערה במערכת הפוליטית בעקבות דבריה של שרת החבורהמרב מיכאלי, שהאשימה את את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו וח"כ בן גביר ב"שיתוף פעולה ברצח רבין".

"חצו כל גבול אפשרי": רעייתו של בן גביר במתקפה חריפה על "ארץ נהדרת"
בן גביר ברמז לנתניהו: "אם נהיה גדולים - יהיו חייבים לקחת אותנו"
 

בתגובה לדבריה מסר יו"ר עוצמה יהודית: "ההסתה המסוכנת של מיכאלי חוצה שוב ושוב קווים אדומים ומתירה את דמי. לא לחינם עלתה רמת האיומים עליי בתקופה האחרונה ומשמר הכנסת נאלץ לעבות את מעגל האבטחה עליי - בגלל ההסתה הפרועה של מיכאלי". 

בן גביר הוסיף: "מיכאלי רואה את הסקרים בהם אנחנו מטפסים ל-15 מנדטים והיא נדחקת לעבר אחוז החסימה, והיא מבינה שאם אנחנו מנצחים את הבחירות - קמה ממשלת ימין, שתתקן את הנזקים האדירים שהיא והממשלה שהיא חברה בה גרמו למדינת ישראל בשנה האחרונה. זה לא יעזור לה".

גם עמיתיו של נתניהו בליכוד הגיבו לדבריה של שרת התחבורה. ח"כ שלמה קרעי תקף: "שחורים בגדייך ושחורה נשמתך". ח"כ דיסטל אטבריאן כתבה: "בקור רוח מקפיא דם מיכאלי מנסה לעבור את אחוז החסימה תוך שימוש ציני ומחושב ברצח רבין".

"היום היא טענה שנתניהו היה שותף לרצח. אם היא תרד עוד קצת בסקרים היא תטען שנתניהו אחז באקדח. מתחת לפסאדת הבגדים השחורים והדיבור המשובש יש מכונת הסתה ופייק ריקה מתוכן. הכל אצלה מזוייף. גם הפמיניזם", הוסיפה.  ח"כ יואב גלנט גינה את דבריה ואמר: "קורא לה לחזור בה ולהתנצל".