בן כספית וינון מגל פתחו היום (ראשון) את תוכניתם ב-103FM והתייחסו לתוצאות הבחירות ולחזרתו המסתמנת של יו"ר הליכוד נתניהו לכס ראש הממשלה, וכן לסערה שעורר פרופ' אסא כשר.

אם נתניהו יעביר את פסקת ההשתלטות - מורשתו תהיה ריסוק הדמוקרטיה | בן כספית
"מוטציה, פייק ליברל": אסא כשר תחת מתקפה לאחר הפוסט השנוי במחלוקת

ינון: "לבוא ולהגיד שזהו הייתה השנה השקטה ביותר זו בדיחה לא מצחיקה, אבל התרגלנו". 

בן: "כמעט אף צבע אדום ואף שריפה ליד חמישים אלף דונם שנשרפו לא ב-12 שנות נתניהו, אלא בשנתיים שלוש האחרונות שלו. כל פעם שתשמעו את חברי ינון מצווח על איך סוף סבוף מנענו את הקטסטרופה של ראש ממשלה עם 6 מנדטים, תזכרו שכדי להישאר בשלטון אותו נתניהו היה מוכן לשבת עם עבאס ולהבלין את נסראללה, הבעיה היחידה שלי היא שזה מותר רק לו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>

ינון: "אתה איש האתמול, את כל הדברים האלה אמרת פעם ופעמיים ושלוש, נכון, נוצר מצב מטורף בגלל החרם שעשיתם על ראש ממשלה שהציבור תומך בו. אתם, כדי לעצור אותו החרמתם אותו, ועכשיו אתם בוכים שהציבור בחר רק במפלגות ימין, לא עם סער, לא עם גנץ, אף אחד, רק ליכוד, הציונות הדתית, עוצמה יהודית, ש"ס ויהדות התורה. אחרי שהעלתם את בן גביר תבכו לנו 5 שנים, אתם יכולים ליילל ולבכות ולמלא את הכינרת עם הדעמות שלכם, בסוף קיבלנו ממשלה ימין מלא מלא. מי שרוצה שיירד מהמדינה, שיילך".

בן: "חלול זה מה שאתם הולכים לעשות פה. אנחנו לא הולכים למלא שום כינרת בשום דמעות, אני אמנם מודאג מגורל המדינה, אני דואג לילדים שלי. הכלכלה, הטכנולוגיה והעליונות של כל סביבתנו זה ההייטק. מי שחושב כמו גולדקנופף שאנגלית ומתמטיקה לא רלוונטיים שיהיה לו בהצלחה. אני שומע מאז הבחירות נהי ובכי של אנשים שעוזבים, ואני דוחה את זה בבוז ובשאט נפש, וזה יכול לקרות. חרם פוליטי זה דבר לגיטימי. גם אם הייתי בפוליטיקה, הייתי אומר שאני עם האיש הזה לא אשב. כל פעם שהוא הבטיח ממשלת ימין על מלא, הוא החליט תמיד להקים עם ברק, יאיר, ציפי וכחלון, עכשיו זה ימין על מלא".

לאחר מכן, התייחס ינון לדברי פרופ' אסא כשר: "האיש כנראה התגבר מאוד והתחיל לדבר שטויות ולקלל ולנבל את פיו. עכשיו הוא קורא מוטציות לציונות הדתית ולחרדים נדמה לי. מה שמדאיג הוא שהאיש הזה אחראי על הקוד האתי של צה"ל. ירדנו מהפסים? אלה האנשים? זה האדם שאחראי? בושה וחרפה לאן הגענו".

בן: "אתה מרים לי יותר מדי להנחתות היום. גנץ מעולם לא התגאה שהוא סיכן חיי חיילים שלו, זה עוד אחד משלושה מיליון השקרים הגסים מהקמפיין. אני לא רוצה להגיב על דבריו של כשר, אך גדודי החרדים בירידה, היציאה לעבודה של החרדים בירידה וגם העבודה שהם יוצאים אליה היא עבודת דחק".

ינון: "גנץ אמר 'סיכנתי את חיילי גולני ואני גאה בזה', זה מה שאומר מי שהיה רמטכ"ל של החיילים האלה, טוב מאוד שהוא עף".

בן: "זה שקר וכזב, אתה משתף פעולה עם שקר מתועב חסר כל קשר למציאות. מדובר באירוע אחרי צוק איתן, לקחו משפט שלו, הוא מתאר אירוע מתחת לבית חולים בעזה, ולקחו משפט מקצה אחר שהוא מדבר על הסיוע ההומינטרי, חיברו את הדברים ואתה יודע בדיוק מי עשה את זה. זה ודאי. מחר אני אשמיע לך את שני המשפטים שהצמידו, אתם תרבות של הכפשה ואתם מכונת רעל שהשטן עוד לא ברא. אני מתבייש בעיקר בגלל שזה אתה. אתה שופך דם ואתה יודע את זה. במקום שתגיד 'אדוני רב אלוף במיל גנץ אני מתנצל בפניך', אתה ממשיך ואתה שקרן, אין לך טיפת מוסר. אתה יהודי? אתה בחיים לא יהודי. תתבייש לך".

ינון: "במה אתה יהודי?".

בן: "בזה שיש לי טיפת מוסר". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM