ראשי גוש הימין נפגשו היום (ראשון) עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, והתרשמו כי המטרה המרכזית מבחינתו היא להקים ממשלה בהקדם האפשרי. בין היתר, נתניהו פנה ליו"ר דגל התורה משה גפני בבקשה לסייע לו במשימת הקמת הממשלה. 

בכירים בליכוד ל"מעריב": "נתניהו ישמור את תיק הביטחון עבור הרחבת הממשלה"
"לא ניכנס לקואליציה בנפרד": המסר של בן גביר וסמוטריץ' לנתניהו

עוד דווח כי חלוקת התיקים והפרטים הנלווים לכך לא היו במרכז השיח, אלא הניצחון הגדול בבחירות והתוכניות המפורטות.

מי שינהלו את שיחות המו"מ מטעם אגודת ישראל החסידית הם יו"ר הרשימה, יצחק גולדקנופף וח"כ מאיר פרוש. משה גפני, ככל הנראה, ינהל את המו"מ לבדו מטעם מפלגתו "דגל התורה".

פגישה בין נתניהו ליו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן-גביר, תתקיים מחר בשעות הצהריים. 

ולא רק שרים ותקציבים על סדר היום של המשא ומתן: נזכיר כי לרשות ראש ממשלה עומדים שמונה מינויי שגרירים. חברי הגוש כבר התחילו "להשתעשע" בתוכנית לדרוש שגריר אחד לכל מפלגה קואליציונית. בין היתר, בש"ס מוזכרת שגרירות ישראל במרוקו בתור אחת האופציות. יש לציין כי הכל עדיין בגדר רעיונות.

עם תחילת המו"מ הקואליציוני, במפלגת הליכוד מעריכים כי נתניהו ישמור לעצמו את תיק הביטחון וכמה תיקים בינוניים במטרה ליצור אופציות להרחבת הממשלה בהמשך. 

בתוך כך, לאחר ההישג בבחירות, מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית שהגיעו ל-14 מנדטים הוציאו הודעה משותפת, בה התייחסו לתחילתו הצפויה של המשא ומתן, וביקשו להבהיר כי שיתוף הפעולה ביניהן ימשיך להתקיים כפי שהיה עד כה: "יו״ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ויו״ר עצמה יהודית איתמר בן גביר, סיכמו לקראת פתיחת המו״מ הקואליציוני על בלוק משותף וגיבוי מלא של שתי המפלגות בעניין הכניסה לקואליציה".